Master Casemod Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) har oppdaget at det kommer lekkasje lyd fra uv-katoden min. lekker den? isåfall er gassen som er katoden farlig? det er en Sunbeam UV-katode Endret 17. februar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 ingen som vet?.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sånn er det i den ene UV-katoden min og Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du ødelegger alltid katodene dine du Uansett. Jeg tror ikke det skal være farlig. Send mail til microplex og spør. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 takk for den a natrium! neida hehe det er Sunbeam som lager fakka katoder Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 der eg las stod det at et var kvikksølv. Innånding Akutt kvikksølvforgiftning ved inhalasjon av damp gir pustebesvær som kan bli livstruende. Ved kronisk forgiftning forekommer tretthet, psykiske forstyrrelser, skjelvinger, smerter i håndledd, hukommelsestap og nervøse symptomer, betennelse i tannkjøtt og nyreskader. men husk at det berre er eit par mg Lenke til kommentar
maze Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den lyden dere nevner er bare dårlig kontakt og ved slik høy ac spenning som katodene går på så vil den slå over på en måte. og dette lager støy. jeg prøvde å fixe det en gang men da bare ødela jeg katoden Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Den lyden dere nevner er bare dårlig kontakt og ved slik høy ac spenning som katodene går på så vil den slå over på en måte. og dette lager støy. jeg prøvde å fixe det en gang men da bare ødela jeg katoden Prøvde også dette en gang, da så jeg bare en "blå stråle" føk fra ledningen til katoden. Skulle bytte den ut med rød uansett da Men kunne jo solgt de til noen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Så da er det ingenting å bekymre seg for? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 trur ikke det kan være farlig på noen måte, er sikkert bare litt dårlig kontakt. Trur det skal gå greit bare du er forsiktig;) Lenke til kommentar
maze Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Høyspenningen på katoden er gøy å leke med ja. hehe. man får fine gnister Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er ikke så artig når du treffer gnisten da Lenke til kommentar
maze Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er ikke så artig når du treffer gnisten da gjør ikke så vondt med mindre du holder der lenge. men blir fine svimerker hehe. og svidd hud lukter ikke godt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tok på kabelen til katoden en gang. Kjente det ja Bruker ikke katodene så ofte, så jeg bryr meg ikke så mye om den lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå