Pengi Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Etter å ha installert Nod32 vil pc'en min ikke lenger koble til internett.. Eller for å si det på en annen måte, alt ser normalt ut dvs at det ser ut som at jeg er tilkoblet, men ingenting vil koble seg opp på nettet (firefox, msn osv.) Noen andre som har opplevd dette og har funnet en løsning?? Eller vet kanskje du hva jeg har gjort galt? Jeg er tilkoblet et trådløst nettverk, kan dette ha noe med problemene min og gjør?? Endret 17. februar 2005 av Pengi Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 har du på silent mode? når jeg setter på silent mode funker ikke internet`en min. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 nei, jeg har den ikke i silent mode. Men nå deaktiverte jeg IMON og da fungerer internet, men det bør da finnes en måte å ordne det slik at jeg kan ha Imon aktivert?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 IMON er jo for emailer, mens AMON er for selve Internett. Sikker på at du mener IMON? Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Ja, 100% sikker på at det Imon (internet monitor - tipper jeg). Imon, sjekker ikke bare epost, men og nedlastinger fra internett m.m trodde jeg. Uansett internett fungerer når imon ikke er aktivert, mens det fungerer når imon er deaktivert.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Her er det som skapte problemer for meg. Stiller jeg her til high security så kommer jeg kun inn på hjemmesida til banken. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Klarte å fikse problemet... Viss noen opplever det samme problemet som meg, ta en titt på denne siden: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=11005 Den har en link til et program som ordner biffen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå