flodhest Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Har laget ett nytt design til siden min. Dette designet er meget kontrastrikt i forhold til den nåværende siden jeg har. Så meg lei på det kjedelige designet, og lot meg utnytte av den kreative utblåsningen jeg har hatt i det siste. Elsker det når jeg får slike kreative perioder. Vel, hva synes folket? Noe å jobbe videre med? Blir meget vankeslig (for meg) å kode da, men det har jeg ikke tatt så tungt, fokuserte først og fremst på designet, så får jeg ta eventuelle problemer med koding etterhvert. Selvom jeg har et bilde av hvordan det skal gjennomføres. LINKLINKLINK Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Ser veldig pent ut. Men jeg ville droppet den "greia" mellom menyen(osv) og innholdfeltet. Det ble litt for mye. Hvis du fjerner den kan det bli bedre. Fargene er pene og menyen ser stilig ut- Pent! Endret 17. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Takk! Jeg er redd for at det hele blir litt for kompakt om jeg dropper den. Tenkte å muligens slenge inn noen linker der. Blir også en ulempe med at jeg må omstrukturere endel på designet da. Men altså, jeg finner sikkert en løsning. Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Likte det eksprimentelle i begge header bakgrunnene. Likte fargene. Jeg synes teksten har en grei og fin font. skjønte ikke helt det med de hakkete strekene i menyen, altså etter menyknappene... men sånn stort sett så likte jeg denne layouten... absolutt noe å statse videre på Endret 17. februar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Veldig fin side, men som skomaker sier så var det litt "ekkelt" at du hadde kuttet bort deler av menyen og headeren Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Okey, da prøver jeg å finne en annen løsning på det. Prøve å slå sammen designet litt mer. Vgar: Hva mener du med hakkete streker etter menyen? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Pent, minner meg av en eller annen grunn om Shell.. Absolutt verdt å teste ut... men du bør gjøre noe med mellomrommet mellom hoved del og meny.. linker som du sier eller noe.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Shell? Haha, den var ny Oppdatert versjon uten mellomrom kommer snart! EDIT: Oppdatert versjon! Bedre? Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
joffar Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Det ble bedre. Absolutt noe å satse videre på imo--- Endret 17. februar 2005 av joffar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Flotte greier! Noen andre som har noe tilføye? Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg ville tatt bort den "S'en" jeg vet ikke helt om jeg kan kalle den for det, men jeg ville tatt vekk den. Den saken med slangeform Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Den i meny-boksen? Vet ikke jeg altså...blir kanskje litt tamt uten. Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Den mellom hovedfeltet og menyfeltet, det er den jeg mener EDIT: Da blir det sånn cirkus slik: Endret 17. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Ah. Tror nok den forblir der. Skiller liksom hovedfeltet og menyen. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Prøv å fjern strekene på de greiene etter meny-elementene, sånn at bare teksten i menyen har understrek, ikke de to andre linjene. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Uhm, er jeg veldig dum hvis jeg sier at jeg ikke skjønte noe av hva du sa? Er det noen streker i menyen jeg burdte fjerne? wut? Endret 17. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ah. strekene på knappene skal fjernes når jeg kommer hjem fra skolen, kan se hvordan det blir da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå