Gå til innhold

Guide til ELFAs webshop

Anbefalte innlegg

Sitter du med planer om å lage noen elektronikk-duppeditter til maskinen din? Trenger du komponenter til en baybus? Skal du kjøpe motstander til viftene dine eller LED's til siste casemod?

Den beste plassen å kjøpe noe er hos eksperter. Innen elektronikk har ELFA lenge vært en av de største på området. Vi tar en titt på webshoppen deres, med noen råd og tips på veien.

Les hele artikkelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-22 01:28, [nicko] skrev:

Fin butikk den derre Elfa...

Skulle ønske noen hadde like godt utvalg i vannkjølingsdeler som Elfa har i Elektronikk...

skulle ønske noen hadde like godt utvalg i hardware heter det! Hvem er det egentlig som trenger bedre kjøling? jeg har en p4 1.8ghz som kjører på 2.5ghz med boxed kjøler! så har jeg en XP1800+ som er vankjølt og kun klarer xp2000+!

for å klare høyere med p4`en trenger jeg kanskje en litt bedre kjøler for eks. en silent viking, men det som mangler mest er for eks. qualitets ram!

Har twinmos nå men som en ser på tester så blir jo den knust av andre ram leverandører som ikke finnes i norge.. :sad:

Lenke til kommentar

Fin guide! Men dere skulle tatt med et tips til. Du har mulighet til og få fram alle produktbildene i en produktgruppe med komponenter, hvis du enten velger "automatisk bildevisning" eller "manuell" og klikker på "visa produktbilder". Ingen IQ-test akkurat, men fort og overse hvis man ikke tenker på det. For casemoddere kan utseende på deler være viktig.

Lenke til kommentar

Tusen takk, den guiden var akkurat det jeg trengte. Jeg har lenge lurt på å bestille noe derfra, men å forstå en webshop er ikke lett. Særlig ikke når det er umulige hindringer slik som svensk språk, og avanserte navn på tingene som skal bestilles. Nei, noe slikt hadde jeg aldri klart uten den guiden. Tusen takk for at dere kastet bort livene deres på å lage en artikkel om noe selv en utviklingshemmet sjimpanse hadde klart. Tusen hjertelig.

Lenke til kommentar

MrA| skrev (2002-06-22 17:01):

Jeg gleder meg til guiden "Hvordan handle på komplett.no" kommer ut. Noen som vet når den kommer?

trøls skrev (2002-06-23 00:55):

Tusen takk, den guiden var akkurat det jeg trengte. Jeg har lenge lurt på å bestille noe derfra, men å forstå en webshop er ikke lett. Særlig ikke når det er umulige hindringer slik som svensk språk, og avanserte navn på tingene som skal bestilles. Nei, noe slikt hadde jeg aldri klart uten den guiden. Tusen takk for at dere kastet bort livene deres på å lage en artikkel om noe selv en utviklingshemmet sjimpanse hadde klart. Tusen hjertelig.

Positiv som ellers alltid, ikke sant? Dere leste vel grunnen til at de laga denna artikkelen? Det er jo ikke alle som kan skryte av å kalle seg like smarte og obeservante som en utviklingshemmet sjimpanse, så for dere skal jeg lete det frem:

Til venstre ser du navigasjonsmenyen. Dette er det elementet mange har problemer med å forstå. Kan du elektronikk og forstår en liten porsjon "söta bror", forstår du mye av det som står der - i motsatt fall er det ikke like greit å forstå. Hva er for eksempel "Diskreta halvledare" for noe, og hvor finner jeg brytere? LED's?

[ endret av Corleone den 2002-06-23 01:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 11:33, H_Bozz skrev:

Quote:

Den 2002-06-22 01:28, [nicko] skrev:

Fin butikk den derre Elfa...

Skulle ønske noen hadde like godt utvalg i vannkjølingsdeler som Elfa har i Elektronikk...

skulle ønske noen hadde like godt utvalg i hardware heter det! Hvem er det egentlig som trenger bedre kjøling? jeg har en p4 1.8ghz som kjører på 2.5ghz med boxed kjøler! så har jeg en XP1800+ som er vankjølt og kun klarer xp2000+!

for å klare høyere med p4`en trenger jeg kanskje en litt bedre kjøler for eks. en silent viking, men det som mangler mest er for eks. qualitets ram!

Har twinmos nå men som en ser på tester så blir jo den knust av andre ram leverandører som ikke finnes i norge..
:(

fedt å sammenligne den mest overklokkingsvennlige

prosessoren noen sinne med en som allerede er tynt

ihjel som kjører på høyere mikron. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...