Novec Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Sitter du med planer om å lage noen elektronikk-duppeditter til maskinen din? Trenger du komponenter til en baybus? Skal du kjøpe motstander til viftene dine eller LED's til siste casemod? Den beste plassen å kjøpe noe er hos eksperter. Innen elektronikk har ELFA lenge vært en av de største på området. Vi tar en titt på webshoppen deres, med noen råd og tips på veien. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Fin butikk den derre Elfa... Skulle ønske noen hadde like godt utvalg i vannkjølingsdeler som Elfa har i Elektronikk... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 En stor fordel er og ha katalogen nå man skal bestille, men den koster en del. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ikke dersom du er student og spør veldig pent.... :wink: Lenke til kommentar
Borf Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 eg fekk ein slik elfa katalog då eg gjekk på elektorfag for noen år siden :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 10:19, yummy skrev:Ikke dersom du er student og spør veldig pent.... :wink: Den store katalogen?? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 01:28, [nicko] skrev:Fin butikk den derre Elfa...Skulle ønske noen hadde like godt utvalg i vannkjølingsdeler som Elfa har i Elektronikk... skulle ønske noen hadde like godt utvalg i hardware heter det! Hvem er det egentlig som trenger bedre kjøling? jeg har en p4 1.8ghz som kjører på 2.5ghz med boxed kjøler! så har jeg en XP1800+ som er vankjølt og kun klarer xp2000+! for å klare høyere med p4`en trenger jeg kanskje en litt bedre kjøler for eks. en silent viking, men det som mangler mest er for eks. qualitets ram! Har twinmos nå men som en ser på tester så blir jo den knust av andre ram leverandører som ikke finnes i norge.. :sad: Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 11:23, Bøgge Bakken skrev:-------------Den 2002-06-22 10:19, yummy skrev:Ikke dersom du er student og spør veldig pent.... :wink:-------------Den store katalogen?? Yep! =) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 ÅÅÅÅ! Jeg digger dere! Akkurat det jeg trengte. Her skal det handles =) Lenke til kommentar
volumone Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Noen som har finni ut den eksakte prisen på consignment brev? Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 ELFA gir gratis kataloger til skoler. Det er bare å ringe og få de til å sende den til skolen din. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 takker, har nettopp bestilt meg et nytt power til min 'gamle' bærbare bsa Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg gleder meg til guiden "Hvordan handle på komplett.no" kommer ut. Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg bestilte katalog for et år eller to siden til et fiktivt firma med adresse hjemme hos meg. Fungerte veldig bra. Ble levert gratis på døra noen dager senere. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Fin guide! Men dere skulle tatt med et tips til. Du har mulighet til og få fram alle produktbildene i en produktgruppe med komponenter, hvis du enten velger "automatisk bildevisning" eller "manuell" og klikker på "visa produktbilder". Ingen IQ-test akkurat, men fort og overse hvis man ikke tenker på det. For casemoddere kan utseende på deler være viktig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Fin artikkel. Klarte og bestille for første gang litt før denne artiklen. Hvis den ville ha kommet før , ville jeg ha spart mange timer med frustrasjon Lenke til kommentar
trøls Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Tusen takk, den guiden var akkurat det jeg trengte. Jeg har lenge lurt på å bestille noe derfra, men å forstå en webshop er ikke lett. Særlig ikke når det er umulige hindringer slik som svensk språk, og avanserte navn på tingene som skal bestilles. Nei, noe slikt hadde jeg aldri klart uten den guiden. Tusen takk for at dere kastet bort livene deres på å lage en artikkel om noe selv en utviklingshemmet sjimpanse hadde klart. Tusen hjertelig. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 MrA| skrev (2002-06-22 17:01): Jeg gleder meg til guiden "Hvordan handle på komplett.no" kommer ut. Noen som vet når den kommer? trøls skrev (2002-06-23 00:55): Tusen takk, den guiden var akkurat det jeg trengte. Jeg har lenge lurt på å bestille noe derfra, men å forstå en webshop er ikke lett. Særlig ikke når det er umulige hindringer slik som svensk språk, og avanserte navn på tingene som skal bestilles. Nei, noe slikt hadde jeg aldri klart uten den guiden. Tusen takk for at dere kastet bort livene deres på å lage en artikkel om noe selv en utviklingshemmet sjimpanse hadde klart. Tusen hjertelig. Positiv som ellers alltid, ikke sant? Dere leste vel grunnen til at de laga denna artikkelen? Det er jo ikke alle som kan skryte av å kalle seg like smarte og obeservante som en utviklingshemmet sjimpanse, så for dere skal jeg lete det frem: Til venstre ser du navigasjonsmenyen. Dette er det elementet mange har problemer med å forstå. Kan du elektronikk og forstår en liten porsjon "söta bror", forstår du mye av det som står der - i motsatt fall er det ikke like greit å forstå. Hva er for eksempel "Diskreta halvledare" for noe, og hvor finner jeg brytere? LED's? [ endret av Corleone den 2002-06-23 01:34 ] Lenke til kommentar
pegg Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 17:01, MrA| skrev:Jeg gleder meg til guiden "Hvordan handle på komplett.no" kommer ut. Noen som vet når den kommer? :lol: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 11:33, H_Bozz skrev: Quote: Den 2002-06-22 01:28, [nicko] skrev: Fin butikk den derre Elfa... Skulle ønske noen hadde like godt utvalg i vannkjølingsdeler som Elfa har i Elektronikk... skulle ønske noen hadde like godt utvalg i hardware heter det! Hvem er det egentlig som trenger bedre kjøling? jeg har en p4 1.8ghz som kjører på 2.5ghz med boxed kjøler! så har jeg en XP1800+ som er vankjølt og kun klarer xp2000+! for å klare høyere med p4`en trenger jeg kanskje en litt bedre kjøler for eks. en silent viking, men det som mangler mest er for eks. qualitets ram! Har twinmos nå men som en ser på tester så blir jo den knust av andre ram leverandører som ikke finnes i norge.. fedt å sammenligne den mest overklokkingsvennlige prosessoren noen sinne med en som allerede er tynt ihjel som kjører på høyere mikron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå