Elias Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Jeg har bestilt meg en telefon med støtte for wifi, men jeg lurer på om nettverk i norge har støtte for dette? Kan jeg bruke wifi funksjonen? Mvh. Elias Lenke til kommentar
akerb Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Wi-Fi er støtte for "lokale" trådløse nettverk, og er ikke noe som leveres av teleselskapene. Du finner wireless hotspots på en del bensinstasjoner, hoteller, flyplasser og en del offentlige steder med tett bebyggelse (og dårlig sikring på hjemmenettene sine). Mulig du "blander" med Wi-MAX som det har vært skrevet mye om i det siste? Lenke til kommentar
Elias Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Okei! der fikk jeg svar på det jeg lurte på! tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Wi-Fi er støtte for "lokale" trådløse nettverk, og er ikke noe som leveres av teleselskapene. Du finner wireless hotspots på en del bensinstasjoner, hoteller, flyplasser og en del offentlige steder med tett bebyggelse (og dårlig sikring på hjemmenettene sine). Mulig du "blander" med Wi-MAX som det har vært skrevet mye om i det siste? Ikke for å være pirkete, men NetCom og Telenor er som kjent teleselskaper og begge selskaper leverer Wi-Fi. Men det du sikkert mente var at Wi-Fi ikke er en del av mobilnettene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå