FpsStu Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Først bestilte jeg en gsmart mini 2 hos dem til et viktig skole avsluttiningsprosjekt, og den kom 2 dager for sent... Når jeg fikk pakningen var kameraet defekt som mange andres... Jeg sendte mail til dem og ber om returnr så jeg kan få pengene tilbake så jeg kan kjappe meg å stikke til komplett butikken i byen... etter tre dager med masse snakk og sånt fikk jeg returnr... Jeg sendte varen tirsdag 11/6. I dag sendte jeg en mail til dem og spurte når jeg fikk penga tilbake, så fikk jeg denne mailen: Vi har fått din vare den 18/6-02, behandlingstiden er på 1-2uker, da vil du få et nytt kamera!!! for det første!!! JEG SKAL HA PENGA TILBAKE!!!! andre: jeg sendte den 11/6, det tar ikke en uke å frakte brevpost 5mil!!!! Takket pcutstyr, fikk jeg 3 i karakter i et colage prosjekt som jeg måtte gjøre i stedet, og gikk ned to karakter i vitnemålet!!! Behandlingstid på 2uker my ass!!! PCutstyr ser aldri mine penger igjen, nå som jeg skulle ha meg en ny data... går til itbutikken eller komplett... DE kan jeg stole på! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jo det kan ta lang tid å sende ting med post. Mine ting sendes hele tiden til 1739, mens de skulle havne på 1713. Stakkars pcutstyr.no kan ikke lastes for treig postgang !! Ikke for å forvare pcutstyr.no , MEN det virker ikke akkurat som om du har klart å få fram budskapet ditt skikkelig... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg sendte flere mail og sa ifra før jeg sendte pakka og etter og sa at jeg skulle ha penger, de prøvde å bestikke meg med et annet kamera som jeg måtte punge ut for! Lenke til kommentar
dale Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Vel, å bestille ting fra en webshop når du må ha varene raskt.. Det er direkte dumt. Man er aldri 100% sikker på leverings dato mm. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du kan jo ikke skylde på at PCutstyr er grunnen til at du gikk ned 2 karakterer. hvis det hasta så veldig hvorfor kjøpte du da ikke på komplett butikken i byen som du nevnte? Det blir litt for dumt og si at grunnet PCutstyr.no så fikk jeg dårligere karakter. Har man dårlig tid så kjøper man ikke noe fra en webshop og tar sjansen på at alt skal gå bra. Prisen på kameraet var jo så å si like om jeg ikke husker feil fra i sted. Murphys lov: alt som kan gå galt, vil gå galt. _________________ --------------------------------------- You can run, but you will only die tired Jan Tore Sveen [email protected] [ Denne Melding var redigert av: Crashloop på 2002-06-22 12:36 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Helt enig med de andre her. Jeg stoler aldri på web-shops hvis jeg trenger noe kjapt. Da kjøper jeg det i en butikk, selv om prisen er noe stivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå