Tomjac Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei. Jeg er primært på jakt etter ett digital kamera til natur filming, og ønsker derfor høy optisk zoom. Helst opp mot 20x. Hva vil dere anbefale til ett budsjett under 20.000,-? Lenke til kommentar
Nordulo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kva i all verda skal du med så stor zoom? Trur knapt det eksisterer noko objektiv som med meir enn 12 gongar zoom. Det du treng er ei bra telelinse. Viss både stor tele og stort zoom-omfang er viktig for deg, kan Sigma 50-500mm F4-6.3 EX vere eit aktuelt val. Elles var det ein artikkel om ein slags kikkert med digitalkamera på akam for ei tid tilbake. Sjå her. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Elles var det ein artikkel om ein slags kikkert med digitalkamera på akam for ei tid tilbake. Sjå her. Har jeg misforstått deg, eller så virker det som du snakker som om trådstarter er ute etter et digitalt fotokamera, noe han/hun mest sannsynlig ikke er. Det er snakk om videokamera. Endret 17. februar 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Toonamy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg vet ikke hva de andre snakker om men jeg vet hvertfall om mange kamerar med optisk zom over 20.. panasonic nv-gs11 har 22 optisk zom og er et veldig bra kamera.. http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp...d=302&sku=55079 trykk på linken Lenke til kommentar
Nordulo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sorry, var for kjapp og såg ikkje at innlegget låg under "videokamera". Min feil. Sjølvsagt finst det videokamera med meir enn 20 gongar zoom, dei nye Panasonic-modellane har til og med 30. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Følg med bedre neste gang. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva med Canon XM-2? Det kameraet er det jeg sikler etter... Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Sjekk denne artikkelen her: http://www.fotografi.no/news_article.html?...rticles.nid=258 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå