Gå til innhold

Ny LCD gamer skjerm

jossy

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny skjerm, jeg spiller veldig mye. Jeg har sett rundt om kring i forumet her men finner ikke alt jeg ser etter. Jeg ser etter en god billig skjerm, her er krav:

Respondstid: 12ms og nedover

Kontrastforhold: 500:1 og oppover (er 500:1 bra nok?)

Tommer: 17" eller 19"

Pris mellom 2 og 3000,-

Skjermen må være god til spilling som sagt, jeg har sett på disse to skjermene, noe å si om de? Eller er det bare å kjøpe??

19"

17"

Disse 2 skjermene ser litt for gode ut i forhold til prisen, hvertfall 19"-eren. Her er det noe mystisk ... :hmm:

Typisk at man kjøper en skjerm som ser kjempe god ut til en billig pris og så finner man ut at den er dårlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan noen si forskjellen på den som komplett og netshop har?

Den hos komplett har ikke DVI, noe som den hos Netshop har. Her står det forklart hva DVI er. :)

Jeg vil tro at NEC skjermen er et litt bedre kjøp, men jeg kan ikke så mye om skjermer. :)

Lenke til kommentar

Hmm ... jeg bestemte meg nå nettop at jeg skal kjøpe en 19", denne god??

Link

Det er ikke så viktig med DVI osv... bare jeg får utnyttet 12ms, 19" lcd skjerm, gode farger, klart bilde osv ....

Jeg kjøper snart, kan jeg få annbefalinger om denne skjermen???

Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare si det istedenfor å gi meg mange nytteløse linker. Jeg syns ikke det stoffet var nyttig i det hele tatt, for min del lærte jeg ikke noe. Jeg vil vite om du kan se forskjellen med dine egne øyne at jeg har DVI eller ikke ....

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...