F828 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg skal slå av PC`n og får opp en melding som sier at "pneiipig.exe" ikke svarer. Klikk "her" for å avslutte programmet nå. Dette i seg selv er ikke så rart kanskje men jeg kan ikke finne en fil som heter pneiipig.exe på min datamaskin... Ikke en fil som ligner engang. Jeg har fått meldingen xxxx.exe svarer ikke mange ganger før, men da har jeg alltid visst hvilket program det har vært, eller jeg har funnet fila... Noen som aner hva dette er for noe surr? har win2000 pro F828 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå begynner jeg å bli sinnsykt lei av folk som rett og slett ikke klarer å lese annonseringer. Ta en titt her! Lenke til kommentar
F828 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Takk for det. Du har en sjeldent god og hyggelig måte å være på. Varm liksom. F828 41 år med karakter "god" i folkeskikk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg bruker mye tid på å forsøke å hjelpe folk her, og da ser jeg det som en selvfølge at dere som trenger hjelp kan gjøre litt dere også. Det tar maks 1 minutt å lese annonseringene! Lenke til kommentar
F828 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jo da, jeg skjønner det. Men om du synes at den jobben tar såpass på at du ikke lenger klarer å oppføre deg høffelig så synes jeg kanskje du skal slutte med å bruke så mye tid på å prøve å hjelpe folk? Finne på noe annet? Noe du t.o.m. kanskje synes er gøy? Ha en fin dag dah..... F828 Endret 18. februar 2005 av F828 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Er morro å hjelpe folk, og det er ikkje alltid like lett å finne Stickyer eller tråder som svarer på det du lurer på, har sjølv gjordt det samme. Ein høfflig tone er alltid hyggeleg, spesielt på ein fredag On topic: Filnavnet er ukjent på www.answersthatwork.com og google, så eg antar det er eit filnavn som er generert av spyware. Det er nokre av dei programma som generer filnavn i alle vinklar for å forvirre. Kjør eit par spyware programmer. Ad-Aware, SpyBot, CWShredder er gode programmer, og husk at det varierer på søkeresultata, eit program kan finne feil det andre ikkje gjer. Endret 18. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
F828 Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Så Spyware genererer filnavn... det visste jeg ikke.. Hjertelig takk for hjelpen! F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå