Roella Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva er best av 2x350(pointofview) eller 1x440(daytona). Heter det seg at geforce 4 har dualhead? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 med to ramdac kan man ha to forskjellige oppløsninger og refreshrater samtidig? Lenke til kommentar
Roella Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Men Geforce 4 skjermkort skal ha to-skjerms funksjon ved at de har to utganger(dvi og vga) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 man kan ha to utganger på et kort, uten å ha to ram dac's men da må man til enhver tid bruke samme oppløsning på hver skjerm... hvis kortet har 2 RAMDAC's kan man justere oppløsning på skjermene uavhenging av hverandre. en ramdac på 350 er jo bra(?)...så to slike i forhold til en på 440? tja spørs om du vil ha dualhead funksjon... :smile: Lenke til kommentar
Roella Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Er det kun point of view som har to ramdac(2x350mhz) ? Har gainward to ramdac? Ellers forsvinner ( mener jeg ) den hele og fulle dualhead funksjonen -> med dvd på den ene/eller spill og internett på den andre... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 alle GF4 har dual ramdacs uansett produsent Lenke til kommentar
Julia Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Har du lest dette noe sted? Lenke til kommentar
Julia Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Gi meg i så fall oppskriften på hvordan jeg får to forskjellige oppløsninger på mine to skjermer, og hvordan jeg kan se film på den ene og surfe på den andre ( noe som skal gå med dualRamdacs ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå