int20h Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 SiS kommer med støtte for 1066FSB SiS har skrevet under en avtale med Intel som gjør at de kan produsere brikkesett med støtte for 1066FSB. Brikkesettene blir neppe tilgjengelig før i 2. halvdel av 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Flott det! Jo mer konkurranse jo bedre for oss forbrukere. Hvor stor markedsandel har egentlig Sis på brikkesett til Pentium4? Det er vel ganske lite? Lenke til kommentar
Mr Anders Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jaja lykke til. Jeg tror ikke SIS klarer å slå igjennom på high end P4 hovedkort så hva de skal med 1066FSB er ikke helt opplagt for meg. Intels P4 chipset er tross alt noe av de mest forseg gjorete produktene de leverer per dags dato og det ser ikke ut til å bli noe verre med introduksjonen av ICH7. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jaja lykke til. Jeg tror ikke SIS klarer å slå igjennom på high end P4 hovedkort så hva de skal med 1066FSB er ikke helt opplagt for meg. Intels P4 chipset er tross alt noe av de mest forseg gjorete produktene de leverer per dags dato og det ser ikke ut til å bli noe verre med introduksjonen av ICH7. Hvilke forandringer blir gjort fra ICH6? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ja konkurranse er bare bra. Jeg er en smule forvirra av alle brikksettene for P4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå