Gå til innhold

OJ - dårlig humor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skit nå i det stuntet, det var ikke bare hans feil heller. Den andre komikeren gikk for langt også. Jeg syns det var halvbra, noe veldig bra, og noe passe kult. Blir sikkert bedre utover når han får litt fotfeste.

Digga den biten der Espen Eckbo skulle holde liksom-monolog, og så bryter OJ inn og forteller oss hvor skapet skal stå når det gjelder monologer!

Lenke til kommentar
Forøvrig så synes eg han krysset grensen med dette stuntet, og det er ikke første gang.

Det er nettopp det som gjør OJ til OJ da! :w00t::thumbup:

:roll:

Altså, han spiller ikke på komikk og humor men på å krysse grenser?

Jaja.... da er han ihvertfall ingen komedier lenger.

Otto var bedre før, fks. i en undstrakt hånd: Nazi-Per, Birger, og ikke minst Baron Blod. Det var jo faktisk bra! :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg er stor fan av Otto og jeg syns heller ikke programmet i går var sånn hysterisk morsomt, men det var iallfall ganske artig og underholdene! :D Og vi alle har jo sett fra tidligere hva han er i stand til å lage, så vi får vente til neste episode og se om det er noe morsommere! :p

Lenke til kommentar

Altså - starten virka som et dårlig forsøk på å være like morsom som nytt på nytt innen "skru på nyheter til å bli noe styrtmorsomt" gangeren. Noe som Otto virkelig ikke greide, det blei bare for trøtt og dumt. Lyspunktene kom ifølge av besøk og Espen og han duden som hadde det chatte programmet. DET var morsomt det, men veldig mye av det andre ble alt for bløtt.

Men - tror gjerne at programet kan ta seg opp til å bli noe bra . Men da trenger Otto mer hjelp, han er god når han ikke er aleine er min konklusjon.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er enig med de fleste er - Rikets røst stod absolutt ikke i samsvar med forventningene, etter min mening. Det virket rett og slett tamt og fantasiløst, foruten å være blottet for humor, til de fleste tider; men enkelte ganger måtte jeg slippe ut en latter, spesielt under fotballkampen og slutt-innslaget.

Men alt i alt er det tvilsomt at jeg følger med på serien videre, dersom episodene er like smakløse og manglende for kvalitet som oppstarten. Mesteparten gjorde meg faktisk flau på andres vegne.

Skjønt, det kan naturligvis hende at noen liker denne formen for humor, men jeg er i hvert fall ikke blant dem.

Lenke til kommentar

Han (OJ), burde holde seg til ting han mestrer... Når han spiller rollen som Duggurd/Tårnfrid/Birger/Han der heavy metall-fyren, DA er han faktisk morsom, og kan fremvise god og oppbyggende humor. Jeg tror faktisk seere kan lære litt av å se ham som "Birger" og "Tårnfrid". De temaene som han indirekte tar opp da, går jo rett inn i samfunnsdebatten! Tidsklemma og uføretrygdede...

Men det han presterte i går? Pjuke... :wallbash:

Lenke til kommentar

programmet i går hadde kommet seg siden den 1.

men osm dere ser Otta var bedre i Torsdagsklubben, man da må vi ta hensyn til at det var flere i programmet samtidig, problemet med Rikets Røst er at det blir så "hakkete", det er likosm ikke noe flyt i sendingen...

Lenke til kommentar

Ja ja, som vi alle vet har han vært i komiker bransjen en stund..

Han er vel tom for ideer stakkar og må nå gjøre mer og mer lavpannede ting for å trekke publikum...

Men noe av det han gjør er morsomt...

Ja ja, men alle komikere møter sin ende..

Kanskje det er best for han å gi seg mens leken er god, da blir han ikke husker som en mislykket komiker............. :w00t:

Endret av duffman89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...