sweetmint Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dagens Vg! Idag er det premiere på Otto Jespersens nye "TV- show", Rikets Røst. JEaJ!!! MEN - Er det noen som ser på bombetrussel-innslaget som noe morsomt? I dagens samfunn med frykt for terror, er det da morsomt å skremme uskyldige mennesker og så le av det? Er det riktig av Den Norsk Opera å saksøke OJ (dog under vurdering)? skriv inn og si hva dere synes om dette!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 For det første: om dette er god humor eller ikke er strengt tatt subjektivt. Man skal være forsiktig med humor og sånt, men det må også være lov å strekke det litt. Spørsmålet her er om det gikk for langt. Lenke til kommentar
sweetmint Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 spm er fortsatt om dette innslaget er dårlig eller ikke. For HVORDAN kan OJ i det hele tatt tenke på å utføre dette!? er det bare han som har "dårlig humor" eller har han flertallet med seg. - for å utføre noe så dumt så må flere støtte han ang. innslaget! skjønner? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gleder meg villt til showet hans starter. Han er min favorittkomiker uten tvil. Men han må passe litt på... siden det bombe stuntet var litt på kanten. Ikke at jeg har noe imot det, men andre har det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 OJ er en ganske god komiker men virker som han ofte spille mer på provokasjon enn komikk... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Skal Otto slippe unna med dette fordi han er komiker? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Neste er vel at en komiker i USA springer opp til Bush med en lekepistol i handa.. noe som kan bety bare en ting, den sikre død for komikeren og uskyldige tilskuere drept osv. Dette går definitivt under kategorien not funny. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Helt enig med Nimzo. Det finnes grenser for komikere også, og den går ved å sette liv og helse, deriblandt psykisk, i fare. Jeg synes det er merkelig at alle ble sure på Bård Tufte Johanessen(sp?) pga. kyllingstuntet utenfor sykehuset når Thorbjørn Jagland var innlagt... mens folk knapt hever øyebryn over at Otto Jespersen bombetruer operaen og sender en vakt ut på sykepermisjon. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Selvfølgelig. tenk på det slik at hvis mannen i gata hadde gjort det samme, hva da? tja... det hadde det hvertfall blitt stort oppstyr av. sikkert politianmeldele også. og en saftig bot/fengsel(?). må si jeg begynner å bli litt lei av OJ. det er liksom mye av det samme Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dette vitner om usedvanlig dårlig vurderingsevne. Å forespeile mennesker at de skal dø om et lite øyeblikk er ikke god humor. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noe av det han gjør er bra komikk (som Birger), men andre ganger som i dette tilfellet går han langt over grensen, er ganske kraftige straffereaksjoner for bombetrussler. Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Han behersker sin humor-sjanger godt, synes jeg. Men jeg liker den ikke! Harselering med respiratorpasienter, latterliggjøring av politikere, utdriting av samer, ondsinnet skjult kamera humor.... Hans humor er i hovedsak samfunnsfiendtlig, nedbrytende og forrående. Otto Jespersen har svært lite å tilføre vanlige selvstendig tenkende individer. Jeg synes han fornærmer sitt publikum når han legger listen så lavt som han gjør. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Otto er uten tvil en av de bedre komikerne i Norge. Synes det er helt greit at han gjør narr av forskjellige samfunnsgrupper, tar meg ikke nær av det... Vi trenger flere som han for å holde humøret oppe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke det at jeg anser VG som noe annet enn Se & hør i avisform, men de har iallefall skjønt noe. "Rikets røst" fikk terningkast 1. Vel fortjent. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Otto har en type humor du enten liker, eller ikke gjør det. Har en liten mistanke om at VG's anmelder er av den siste sorten.... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg synes programmet var greit nok. Det var en del oppgulp da, det må sies. Det virket ganske så tamt og ugjennomført må jeg si. OJ var bedre i Torsdagsklubben. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Sørgelig at det ikke var en ekte terroraksjon.Den Norske Opera kunne godt blitt jevnet med jorden for min del,ikke minst det nye Milliardsluket som bygges. Komi-stuntet var på kanten.Men hvis Den Norske Opera går til anmeldelse,vitner det om hvor stivsinnet disse menneskene er. Otto er en av de beste komikerne i landet! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Sørgelig at det ikke var en ekte terroraksjon.Den Norske Opera kunne godt blitt jevnet med jorden for min del,ikke minst det nye Milliardsluket som bygges.Komi-stuntet var på kanten.Men hvis Den Norske Opera går til anmeldelse,vitner det om hvor stivsinnet disse menneskene er. Handlingen var klart ulovlig, og den har medført at en person har havnet på sykehuset. Fortell meg hvorfor det er 'stivsinnet' å forføge saken rettslig! Endret 18. februar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå