Gå til innhold

OJ - dårlig humor?

Anbefalte innlegg

Dagens Vg!

Idag er det premiere på Otto Jespersens nye "TV- show", Rikets Røst. JEaJ!!!

MEN - Er det noen som ser på bombetrussel-innslaget som noe morsomt? I dagens samfunn med frykt for terror, er det da morsomt å skremme uskyldige mennesker og så le av det? Er det riktig av Den Norsk Opera å saksøke OJ (dog under vurdering)?

skriv inn og si hva dere synes om dette!! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spm er fortsatt om dette innslaget er dårlig eller ikke. For HVORDAN kan OJ i det hele tatt tenke på å utføre dette!? er det bare han som har "dårlig humor" eller har han flertallet med seg. - for å utføre noe så dumt så må flere støtte han ang. innslaget! skjønner? ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med Nimzo. Det finnes grenser for komikere også, og den går ved å sette liv og helse, deriblandt psykisk, i fare.

Jeg synes det er merkelig at alle ble sure på Bård Tufte Johanessen(sp?) pga. kyllingstuntet utenfor sykehuset når Thorbjørn Jagland var innlagt... mens folk knapt hever øyebryn over at Otto Jespersen bombetruer operaen og sender en vakt ut på sykepermisjon.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig.

tenk på det slik at hvis mannen i gata hadde gjort det samme, hva da?

tja... det hadde det hvertfall blitt stort oppstyr av. sikkert politianmeldele også. og en saftig bot/fengsel(?).

må si jeg begynner å bli litt lei av OJ. det er liksom mye av det samme ;)

Lenke til kommentar

Han behersker sin humor-sjanger godt, synes jeg. Men jeg liker den ikke!

Harselering med respiratorpasienter, latterliggjøring av politikere, utdriting av samer, ondsinnet skjult kamera humor.... :nei:

Hans humor er i hovedsak samfunnsfiendtlig, nedbrytende og forrående.

Otto Jespersen har svært lite å tilføre vanlige selvstendig tenkende individer. Jeg synes han fornærmer sitt publikum når han legger listen så lavt som han gjør.

Lenke til kommentar

Sørgelig at det ikke var en ekte terroraksjon.Den Norske Opera kunne godt blitt jevnet med jorden for min del,ikke minst det nye Milliardsluket som bygges.

Komi-stuntet var på kanten.Men hvis Den Norske Opera går til anmeldelse,vitner det om hvor stivsinnet disse menneskene er.

Otto er en av de beste komikerne i landet!

Lenke til kommentar
Sørgelig at det ikke var en ekte terroraksjon.Den Norske Opera kunne godt blitt jevnet med jorden for min del,ikke minst det nye Milliardsluket som bygges.

Komi-stuntet var på kanten.Men hvis Den Norske Opera går til anmeldelse,vitner det om hvor stivsinnet disse menneskene er.

Handlingen var klart ulovlig, og den har medført at en person har havnet på sykehuset. Fortell meg hvorfor det er 'stivsinnet' å forføge saken rettslig!

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...