Sjakal3n Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I forrige uke da jeg var på NM i Innebandy ble min SE K700i stjelt fra en garderobe som var låst. Dette var selvfølelig kjippt, men så lurer jeg på om det finnes en forsikring som dekker dette? Jeg har reiseforsikring som dekker tyveri, men hjelper det? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Telenor har en slik superforsikring som bare koster 80 øre dagen (ca 300kr i året) Gå på telenor sine hjemmesider så finner du ut mer Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Telenor har en slik superforsikring som bare koster 80 øre dagen (ca 300kr i året) Gå på telenor sine hjemmesider så finner du ut mer Nå hadde jeg Netcom kontantkort da. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Da er det litt dumt. Denne forsikringen gjelder også mobilen sim-kortet du har forsikret sitter i på skadetidspungtet. Så det hjelper ikke å skaffe et kontantkort heller. Bytt til telenor Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Men kan jeg ikke få igjen noe på reiseforsikringen? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jo, men du har kanskje en egenandel på 2000-4000 kr, og da får du ikke mye igjen. Men om du får kanskje igjen noe. Kommer an på hvor stor egenandelenm din er Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Telenor har en slik superforsikring som bare koster 80 øre dagen (ca 300kr i året) Gå på telenor sine hjemmesider så finner du ut mer For det første: Litt sent å tenke på fosikring nå da....! Men uansett tror jeg noen har ansvar for dette. Var det i en spesiell hall, var det i en fast garderobe til laget ditt, osv... Ble noen andre frastjålet noe? Da bør dere oppsøke den ansvarlige for laget/hallen. Ellers har veldig mange familier (blandt annet min) ulykkesforsikring, og de fleste har vel reiseforsikring... Denne gjelder jo fra sånn 100 m. fra huset deres. Men jeg er ikke sikker på sånn egenandel og slikt. Lykke til! Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Telenor har en slik superforsikring som bare koster 80 øre dagen (ca 300kr i året) Gå på telenor sine hjemmesider så finner du ut mer For det første: Litt sent å tenke på fosikring nå da....! Men uansett tror jeg noen har ansvar for dette. Var det i en spesiell hall, var det i en fast garderobe til laget ditt, osv... Ble noen andre frastjålet noe? Da bør dere oppsøke den ansvarlige for laget/hallen. Ellers har veldig mange familier (blandt annet min) ulykkesforsikring, og de fleste har vel reiseforsikring... Denne gjelder jo fra sånn 100 m. fra huset deres. Men jeg er ikke sikker på sånn egenandel og slikt. Lykke til! Dette var i Askimhallen i helgen som var. Laget vårt hadde en egen garderobe. Det var ikke mye arrrangør gjorde med dette, selv om vi sa ifra rett etter at det hadde skjedd Jeg ble frastjålet mobilen min (som jeg betalte 4000kr for), minibankkortet mitt, og en annen på laget ble frastjålet bandykøllen som hadde en verdi på 1500kr. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sjekk med forsikringsselskapet ditt om de dekker dette, ellers så er det godt mulig eieren av hallen sitter med en forsikring på alt utstyr som er låst inn der, så kan du høre med dem også. Har du kontantkort så kan du ikke forsikre mobilen gjennom operatøren. Da må du over på et abonnement, f.eks. YoungTalk fra Netcom. Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Skal ringe til forsikringselskapet når jeg kommer hjem. < surt om jeg ikke får igjen noe cash da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå