steinodland Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Er det noen som har hørt/eier Yamaha msp3-monitorer? Lurer veldig på hvordan disse låter. Og.. noen som kan anbefale et bra lydkort (til inspilling av musikk - midi er ingen nødvendighet..) til ca.2-3000 kroner? Og som ikke kræsjer m. SB Live? Litt om PC'n min: Athlon 1 Ghz,500 MB RAM,40 GB WD hd,SB live! lydkort. Takknemlig for svar! Stein Lenke til kommentar
steinodland Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Siden jeg har fått de, kan jeg svare sjæl:-).. helt kurante, og til ca. 4000 spjot, absolutt verdt pengene. Kjøpte et Audiofhile 2496 lydkort + M-audio audiobuddy + Behringer mx 6024 mixer sammen med høytalerne - ikke no' profft system, akkurat, men jeg er mer enn førnøyd. Stein Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
steinodland Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 HEI KJØPTE DEM PÅ http://www.procom.no - DE HAR OGSÅ BEHRINGER TRUTH MONITORER; PRIS: I UDERKANT AV 6000 SPENN -PR.PAR. DISSE ER VISST NOK MEEEGET BRA - MEN LITT VEL "OVERKILL" FOR MINE BEHOV. STEIN [ Denne Melding var redigert av: steinodland på 2002-07-07 19:02 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
steinodland Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Nei, jeg har ikke hørt, og jeg siterer: "Apropos Behringer.. har du hørt hvordan folk med fet lommebok har en tendens til å si "Behringer.. puh! De bare kopierer Mackie og de andre store gutta". Men det forundrer meg ikke det spor - Mackie er amerikanske, er de ikke?? Vel, mange lider av et USA-kompleks; hvis stæsjet ikke er lagd i USA, er det no' dritt. Dette vet jeg i hvert fall gjelder gitarister.. "Er'n lagd i Korea? Æsj, for no drit!" Lurer på hva folk sier om Roland-synther, f.eks.. de er jo japanske.. :smile: Men la flinkisene få lov til å bruke unødvendig mye spenn og gå på Smuget, hvis det gjør dem lykkelige! Lykke til ang.kjøp av monitorer! Stein [ Denne Melding var redigert av: steinodland på 2002-07-09 21:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå