Gå til innhold

(Studio?)monitorer - yamaha msp3

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har hørt/eier Yamaha msp3-monitorer?

Lurer veldig på hvordan disse låter. Og.. noen som kan anbefale et bra lydkort (til inspilling av musikk - midi er ingen nødvendighet..) til ca.2-3000 kroner? Og som ikke kræsjer m. SB Live?

Litt om PC'n min: Athlon 1 Ghz,500 MB RAM,40 GB WD hd,SB live! lydkort.

Takknemlig for svar!

Stein

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Siden jeg har fått de, kan jeg svare sjæl:-).. helt kurante, og til ca. 4000 spjot, absolutt verdt pengene. Kjøpte et Audiofhile 2496 lydkort + M-audio audiobuddy + Behringer mx 6024 mixer sammen med høytalerne - ikke no' profft system, akkurat, men jeg er mer enn førnøyd.

Stein

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke hørt, og jeg siterer: "Apropos Behringer.. har du hørt hvordan folk med fet lommebok har en tendens til å si "Behringer.. puh! De bare kopierer Mackie og de andre store gutta". Men det forundrer meg ikke det spor - Mackie er amerikanske, er de ikke?? Vel, mange lider av et USA-kompleks; hvis stæsjet ikke er lagd i USA, er det no' dritt. Dette vet jeg i hvert fall gjelder gitarister.. "Er'n lagd i Korea? Æsj, for no drit!"

Lurer på hva folk sier om Roland-synther, f.eks.. de er jo japanske.. :smile: Men la flinkisene få lov til å

bruke unødvendig mye spenn og gå på Smuget, hvis det gjør dem lykkelige!

Lykke til ang.kjøp av monitorer!

Stein

[ Denne Melding var redigert av: steinodland på 2002-07-09 21:22 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...