Gå til innhold

Skal ha gaming pc med 19" lcd, maks 30 000,-


Anbefalte innlegg

altså du trenger ikke 2 ultra kort nå

kjøp 1 nå og det andre når du trenger det

 

Helt enig...

Og til alle dere som har 2 skjermkort som forslag til en gaming pc... rams opp spillene som støtter SLI? :whistle:

Gå for et 6800 Ultra kort... men pass på at det støtter sli...

så kjøper du det andre om et halv - et år så sparer du pengene uten tapt ytelse på spill...

Det med å bruke 30000kr eller 20000kr kommer du til å merke lite forskjell i på ytelsen, men STOR forskjell på lommeboka... kjøp heller en 20tommers -> skjerm med bra kvalitet... se på en av kanskje HP sine 23 tommers skjermer som faktisk har kvalitet eller LG sine... :hmm:

en 3500+ 'Winch' CPU og en DFI eller MSI kort som klokker bra ( Diamond til MSI)

En 74gb raptor hd og en 300gb annen hd er bra... og om du skulle trenge mer så er det bare å kjøpe en ny... og da er kanskje 400gb en normal faktor...

og til det med PSU: sitter her med en 520 OCZ Powerstream og går som en drøm... med sli oppsett kan man si at over 500w er nesten et must om du skal ha mye annet + overklokking

Det med å leve i drømme verdenen er vel litt å ta i... etter 3 uker med en pc til 30000 så finner du ut at samme oppset kan kjøpes for 23000... og det er da bitterheten kommer inn... Men det er du som bester siden det er du som har lommeboka ;)

Lykke til da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser jo "fet" ut den ja.  Men man skal jo ha bra med GPU for å dra den med AA og AF i nye spill.

Sant det, og det er jo derfor folk anbefaler deg å gå for større en en 19 tommer som egentlig er en 17 tommer som er strekt ialle retninger :mad:

Med et GT/Ultrakort vil du kunne dra nyeste spill med det meste av "candy" på

 

Kjøpte selv en 20 tommer lcd fra Dell (5700 inkl frakt) og når jeg sammenligner den med en 19 tommer så JUBLER jeg for at jeg IKKE kjøpte 19 tommeren som jeg hadde planlagt :thumbup:

Jeg forstår deg bedre med tanke på cpu med 1Mb cache, hvis du absolutt BARE MÅ bruke mest mulig penger :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...