RockSolid Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann!! Har akkurat blitt "lurt" (les overtalt) til å skaffe meg en pc... tenkte da å kline til litt så jeg årna meg: Intel P4 3.2 GHz Boxed PC800 Gainward GeForce 6800 GT 256MB DDR3 Ultra/2400 Golden Sample Asus P4P800-E Deluxe s478 Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Western Digital Caviar 250GB S-ATA Noen som har noen forslag til oppsett med tanke på overklokking og lignende? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Til å ha blirt overtalt til å kjøpe PC, så skal jeg si du legger penger i det Men du har jo et godt utgangspunkt til klokking, vil jeg tro. Er det nytt eller bruk system? Sørg for god nok kjøling til cpu og gpu, så er det bare å klokke i vei. Lenke til kommentar
RockSolid Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hehe =) ja, har noen gode (eller dårlige om du vil) kompiser Men det jeg egentlig lurte på var om noen har noen erfaring med hvordan man klokker dette best mulig... oppsett og liknende... ække helt tørr bak øra når det gjelder klokking enda serru Tar imot tips med stor takk!! Lenke til kommentar
RockSolid Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Bump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå