Gå til innhold

Mødre...

nesquik

Anbefalte innlegg

Ok. Supert. Hovedkort, cpu og ram er på reperasjon/testing hos komplett. Greit nok. Derfor legger grafikk kort, nettverkskort og to kjølere på pulten.... Mor kommer inn og skal "rydde". stapper alt oppi en boks. Kortene nederst og kjøleribbene pekende nedover mot dem... yummi. Også legger man til noen tenger, en masakrert hardisk og en gammel sunon vifte i den boksen, rører godt og man har en hardware cocktail...

GlobalWin CAKII-38 kjøleribben min av ren kobber har en FET ripe under seg... resten vet jeg ikke om virker what so ever... jaja, så jo pent ut hvertfall da. Åja, Dr.Thermal saken fikk en del riper og, men den bruker jeg ikke likevell... (but still...)

Jaja, neste blir vel at hun skal rydde opp radiatoren min og drar ut alle de vannkablene som er sånn i veien...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn er det ikke hjemme hos meg ass... Alle i min familie (og vennegjeng) vet at de skal holde seg langt unna den hellige pc-en. Rører de den uten lov blir det bråk... Det skal de vite.

Nei, du må gi klar beskjed om slikt...

"Don't you ever touch a young man's pc mom"

Lenke til kommentar

Har prøvd... igjen og igjen og igjen. orker ikke mer. Jeg flytter ut til høsten (Studere i grimstad (tror man)) så er liksom ikke noe vitts å ta de store kampene. Men argh.. irriterer meg... blir vel nødt til å lære meg plansliping for å fikse CAKII-38 kjøleren...

Lenke til kommentar

mora mi skulle rydde en gong eg ikkje va heime og, på pulten låg der 1stk hovedkort 2 stk rambrikker. på golve låg der vel 2x 10kg manualer(vekter) so ka anna gjor ho? nettop hovedkort nederst ram oppå so vektene. dokke kan tru eg vart blid når eg kom heim...

Lenke til kommentar

Bare si at alle sånne "datadeler" med små komponenter på, gjerne i en grønnaktig farge, (beskriv et PCI-kort eller lign.) inneholder livsfarlig spenninger...Man kan dø av elektrosjokk...Og det er jo sant også, bare at det er omvendt. Men det sier du ikke :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-06-24 02:58 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...