Gå til innhold

Wow og Gothic likheter

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk akkurat samme deilige følelse nå når jeg spiller wow, som jeg hadde da en kamerat av meg oppdaget gothic 2. Vi snakket ikke om annet eller spilte noe annet enn gothic 2 når han fant det...Det var to uker med morro før vi var ferdige med spillet. Regner med wow tar mye lengre tid...så regner med mye lengre morro.

Noen andre som ser likhetene mellom disse to spillene?

Det er fire spill som virkelig har satt meg helt ut. mht å være begeistret.

1. Quest for Glory 1 (orginalt Hero's quest). Dette var det første pc-spillet jeg hadde. Var 16 år og det spillet gjorde at fra det tidspunktet så betydde dataspill i bunn og grunn mest for meg av alle ting.

2. Battlefield serien. Dette har jeg spilt siden det kom...omtrent hver dag...ulike modder

3. Gothic 2. Bare helt fantastisk..Trodde jeg var for gammel til å kunne bli så til de grader begeistret for et spill. Men der tok jeg feil..jeg skalv som en liten unge av glede da jeg merket hvordan spillet utartet seg.

4. Wow...ja..sier ikke mer. (I utganspunktet så var jeg utrolig skeptisk, da jeg også prøvde star wars galaxies som er utrolig møkk fra ende til annen) Men heldigvis klarte kameraten min nok en gang å overtale meg til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde så jævli lyst til å spille Gothic II (Pga bra review) men fant ikke noen steder som solgte det. Når jeg endelig lasta den ned så var en av iso filene ødelagt og i tillegg var spillet i tysk :p Fant ikke noen andre filer/måter å få spillt d på.

Lenke til kommentar
Hadde så jævli lyst til å spille Gothic II (Pga bra review) men fant ikke noen steder som solgte det. Når jeg endelig lasta den ned så var en av iso filene ødelagt og i tillegg var spillet i tysk :p Fant ikke noen andre filer/måter å få spillt d på.

PM meg , kanskje vi kan få til noe :thumbup:

Beste spillene jeg har spilt må jo være ( rpg )

Gothic 2, 1

Morrowind

Wow ( "rpg" )

Lurer på om det i det hele tatt kommer en engelsk versjon av NIght of the raven. ( Fortsettelsen av Gothic 2 )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...