Gå til innhold

Kjøp av bærbar powerbook, hvor finnes reviews?

henrik_er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Igjen er google dine venn.. Søk på "mac powerbook review"..

Sitter selv på iBOOK 12" nå, og vil egentlig anbefale den foran en 15" eller en powerbook, såfremt du ikke jobber med tung bilde/lyd/videoredigering.. Bruker selv PS mye, og er ingen problemer involvert... Cluet med powerbooken vs. ibook er at førstnevnte har mye bedre støtte for ekstern skjerm... Men sitter selv med to-skjermsoppsett (ekstern i 1280x1024) og fungerer plettfritt..

Mvh.

Quinti

Lenke til kommentar
Hei! tusen takk for alle svar :) setter stor pris på det, men jeg fant ingen utfyllende reviews av den nye powerbooken! Fant derimot en del av den nye, men det hadde vært flott hvis noen hadde visst om en til den nye. :thumbup:

Heisann!

Nå sitter jeg med den nye powerbooken! Fikk den levert i går. Dette er min første mac, og jeg er strålende fornøyd. Blir mer og mer fornøyd...fant ikke ut av ting i går, men alt går mye bedre nå som jeg begynner å få lastet ned en del av de programmene jeg har bruk for.

Du har sikkert lest en del godt om den gamle powerbooken, og jeg tror at det ikke er så veldig stor forskjell mellom disse to...Tror en del er forbedret i den nye, men likevel har folka beholdt det gode fra den gamle...Har egentlig ikke peiling, har jo ikke prøvd den forrige før :D . Er også fornøyd med at to-finger-scrollen funker bra...

iLocinho

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...