knert Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hei. Jeg logger alle samtalene mine i msn. Bruker versjon 7, den betaen som har vært ute i laaang tid nå. Det som er problemet er at det er ikke alle samtalene den klarer og logge. Noen som vet om det er en størrelses begrensning på loggen? Eller andre grunner? Svar mottas med takk. Endret 17. februar 2005 av knert Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Og når du krysser samtalen ut kommer det opp en beskjed at det er en feil eller noe sånt, og man kan kun trykke Ja eller Nei? Har samme problemet. Lenke til kommentar
knert Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Jess, akkurat det ja. skulle gjerne visst hva som er grunnen til dette Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 det er vel kanskje ikke kommet en msn plus til 7.0? men til 6.2 funker den glimrende med tanke på logging.. har blitt noen MB med logger det siste året.. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 det er vel kanskje ikke kommet en msn plus til 7.0? Jo, det har det, og det har det vært lenge. Ta en kikk her. Bruk Messenger Plus! til logging, så går alt bra. Lenke til kommentar
knert Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 det er vel kanskje ikke kommet en msn plus til 7.0? Jo, det har det, og det har det vært lenge. Ta en kikk her. Bruk Messenger Plus! til logging, så går alt bra. Er loggen i det samme formatet som "vanlig" msn bruker? hadde vært og fortsett i det samme formatet i stedet for .txt eller noe annet. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 det er vel kanskje ikke kommet en msn plus til 7.0? Jo, det har det, og det har det vært lenge. Ta en kikk her. Bruk Messenger Plus! til logging, så går alt bra. Er loggen i det samme formatet som "vanlig" msn bruker? hadde vært og fortsett i det samme formatet i stedet for .txt eller noe annet. Nei, det er ikke XML som i vanlig Messenger. Det er helt vanlig tekstformat i Plus. Eller kryptert tekstformat om man ønsker filene sine beskyttet, da. For min del synes jeg det går greit. Men det er vel ikke verre enn at du bruker Messenger 6.2 i steden inntil Microsoft får fikset trøbbelet og slipper en ferdig versjon av nr. 7? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 Tusen takk, hadde samme problem men nå er det fikset! hvem bryr seg om formatet? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Det ser visst ikke ut som det er fikset hos meg allikevel. Noen andre råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå