Glen_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 I Cossacks 2 reiser du en liten tur tilbake i tid. Til de tider da menn var menn og kvinner var kvinner og våpen bare skjøt ett skudd i minuttet, og måtte lades forfra. Tider da kruttrøyken lå tjukk over slagmarkene og tapre menn ble hedret som helter. Napoleonskrigene. Det var tider det. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fin fint, jeg er ute etter flere strategi spill å lane på. Cossacks II virker lovende, men vil nok få hard konkuranse med bla Age of Empires og andre lignende strategispill. Men hvordan blir synsvinkelen? kan du se kampene fra flere kameravinkler? Altså rotere rundt en enhet eller bygning og se hvordan den ser ut på andre siden. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Ja, du kan zoome inn og ut og tilte vinkelen litt... Etter det vi fikk se var det ikke mulig å rotere kartet... Men som sagt, det var bare såvidt 90% ferdig. Var en del som ikke var ferdig, for eksempel modellene av bygningene som bare var i 2D på det spillet vi fikk se. Endret 17. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dette ser eg fram til! Virkar ut til at det som var bra med dei tildlegare cossacks-spela er tatt vare på eller forbeira medan det i tillegg er lagt til mykje nye artige og smarte finessar og modusar. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 DETTE gleder jeg meg til, cossacks/american counquset er nesten de eneste RTS spiller jeg orker å spill, Pluss rome så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg