run Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ultraportable er tingen. Jeg leste et sted her at IBM X40 skulle erstattes av IBM X41, - som skulle lanseres på våren, var det i april ? Er det noen som vet noe om IBM X41? Spesifikasjoner, linker eller i det hele tatt informasjon om maskinen som sådan og om når vi kan få tak i den er det jeg jakter på ... Lenke til kommentar
run Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) edit Endret 17. mars 2005 av run Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Uten tvil det beste stedet å finne info om nyheter når det gjelder IBM Thinkpads og rykter rundt dem er Thinkpads.com Det er et rimelig aktivt forum som også er glimrende til å stille spørsmål om thinkpads.... Cobos Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg regner med å få info om disse ganske snart vil jeg tro. Jeg kan sende en mail til min kontakt i ibm for å høre kanskje? Lenke til kommentar
run Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg regner med å få info om disse ganske snart vil jeg tro. Jeg kan sende en mail til min kontakt i ibm for å høre kanskje? Jeg skal ha ny ultraportable, og liker tanken på å gå for IBM. Så om du undersøker litt (sender mail) så er det bra. Vi venter på å høre hva du finner ut ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå