abrj Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Er det noen ide å lakke plexiglass med klarlakk for å unngå riper? Endret 17. februar 2005 av abrj Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hva er poenget med det? åssen finish er du ute etter? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 unngå riper vel? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg antar at det vil hjelpe med klarlakk på plexien for å unngå riper. Jeg har planer om å legge et lag med klarlakk på plexien jeg har pusset for å unngå sånne ekkle små riper. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 kjøp lexan i stedet da vel, har hørt at det skal mer til for å ripe dem. uansett, jeg tror klarlagg vil funke greit. det er jo bare å prøve da, plexi koster jo egentlig ingenting Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Men om han har plexi er det vel greit å lakke det Lenke til kommentar
loqron Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan jo bruke klarlakk på plexi men det kommer nok merker uansett.. Klarlakk beskytter ikke så mye. Klarlakk er bare for at lakken skal skinne og beskytte. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er jo bare å lavær å sitte å klå på plexien da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Naturligvis, med det er så lett at det kommer en ripe eller to! Det skal så lite til med plexi.. Men en idè er jo å la eventuelt omslag være på og ikke pelle av dette for å "betrakte" innkjøpet.. Slik jeg gjorde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå