sindredahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har kjøpt meg D500.. og har brukt en god del tid til å omdøpe navnene slik at det skal passe inn i kontaktliste feltene til mobilen.... Men noe som irriterer meg er at navnelisten absolutt vil arrangere navnene etter etternavn....? Noe som har en løsning? Jeg vil sortere etter fornavn... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har kjøpt meg D500.. og har brukt en god del tid til åomdøpe navnene slik at det skal passe inn i kontaktliste feltene til mobilen.... Men noe som irriterer meg er at navnelisten absolutt vil arrangere navnene etter etternavn....? Noe som har en løsning? Jeg vil sortere etter fornavn... Om du har brukt sync-programmet til Samsung så ser du at den sorterer etter fullt navn og ikke etternavn. Du skriver altså inn det fulle navnet som etternan og fornavnet som fornavn. Da vil det komme opp f.eks Ole Kjønneberg Ole Men vil være sortert etter fornavn. Navnet er såpass langt at du ikke vil se mye til det siste fornavnet da det går utenfor skjermen. Kan være lurt å kjøpe bluetooth adapter eller kabel og endre telefonboka på PC'en. Lenke til kommentar
sindredahl Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Tusen takk for hjelpa... softwaren var råkjekk... BT-adapter hadde jeg fra før! Lenke til kommentar
knutert Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du ikke bruker outlook noe særlig til kontaktlister er det jo bare å lagre fornavn på etternavn og omvendt... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det ikke litt drøyt mange tråder om D500 nå da? Telte 8 tråder om D500 på den første siden i åpen diskusjon om mobil. Kan ikke alle postene flyttes til tråden for de som har D500. Mye enklere Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 "Jornan".... har åpenbart et poeng. Litt lei av å surfe mellom de forskjellige tråder for D500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå