zl8ter Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann! Har oppgradert min gamle stupklare PC, men er rådvill når det gjelder skjermkort. Er det noen som har noen anbefalinger? Jeg må ha noe som gjør at jeg kan spille de nyeste spillene og som ikke tar knekken på meg økonomisk! Ser frem til tips! Hilsen nykommeren :-) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann! Har oppgradert min gamle stupklare PC, men er rådvill når det gjelder skjermkort. Er det noen som har noen anbefalinger? Jeg må ha noe som gjør at jeg kan spille de nyeste spillene og som ikke tar knekken på meg økonomisk! Ser frem til tips! Hilsen nykommeren :-) Kanskje litt feilpostet, men jeg vill tatt en titt på Nvidia 9800Pro serien. Ligger på rundt 1500,- og kjører Half-Life2, FarCry og Doom3 veldig bra! Dette var tross alt det beste av det beste når FarCry kom ut! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - PC" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 nei gå heller for et 6600gt, koster ikke mye mer enn 9800pro men yter en del bedre. Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det AGP eller Pci-e du skal ha? Uansett kan du jo se her dersom du er usikker : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=332246 Dessuten finnes det vel tusen slike poster fra før av! PS: Jeg tror du skal lete lenge etter ett Nvidia 9800 pro kort Lenke til kommentar
zl8ter Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Det er AGP jeg skal ha. Jeg er ikke den ultimate gamer, men nå har jeg brukt en del penger på oppgradering av en gammel PC. Etter at PC'en ble utdatert så har det stort sett gått i PS2 spilling, men nå er det jo så mye fete PC-Spill ute at jeg tenkte å komme i gang igjen. Men....Trenger et BRA skjermkort! Zl8ter Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kanskje litt feilpostet, men jeg vill tatt en titt på Nvidia 9800Pro serien.Ligger på rundt 1500,- og kjører Half-Life2, FarCry og Doom3 veldig bra! Dette var tross alt det beste av det beste når FarCry kom ut! Regner med at du mener ATI 9800 Pro. Nvidia 6600 Gt er som sagt et bedre valg. Lenke til kommentar
zl8ter Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hypp...Jeg har det travelt og har bestilt dette: XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2xDVI Kom med dommen folkens, et bra eller dårlig valg?!?! -zl8ter- Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 BRA i forhold til pris! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 ja, det var et veldig bra kjøp! Lenke til kommentar
zl8ter Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Hepp hepp! Da har skjermkortet kommet og jeg gleder meg som en unge til å dundre det inn i pc'en. dessverre må jeg jobbe til klokken 17.00.... Kortet ser fett ut da, krom og greier. Trivelig :-) -zl8ter- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå