Gå til innhold

Størrelse på mpeg4 filer

Atreyu

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planlagt å kjøpe ny mobil, og har et fattig håp om å se på lange mpeg4-filmer... Jeg har hørt at det er mulig å konvertere de fleste filmtyper til mpeg4 med Cyberlink powerproducer&powerdirector+windows media maker 2. Spørsmålet er hvor store disse filene er? Hvor mange sekund/minutt får jeg per 10mb..?

Jeg har tenkt på å kjøpe s700i, men er bekymret for den lave lagringskapasiteten. Er det noen andre telefoner som har en god skjerm som egner seg for å se filmsnutter, som også har mp3 og radio..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S700i er nok ikke det lureste kjøpet om du skal se på film. Når du konverterer en ca 2 timers film tar den ca 80-120mb. Men S700i er en relativt dyr telefon, og du får en P910i til samme prisen (S700i er noen hundrelapper billigere), og da har du 64mb interntminne istedenfor 41mb som det er på S700i, og den støtter 1GB minnekort. På S700i vil du nok ikke få plass til mer en en lang eller kanskje to korte filmer. Men nå er S700i og P910i to veldig forskjellige mobiler også da. S700i er et kamera, og P910i er en pc (nesten) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...