Gå til innhold

NE Hunter, hvor finner jeg kjøtt til dyret mitt?


Anbefalte innlegg

Har akuratt fått fagbrev som hunter, og har sanka inn min første tiger. Funker meget greit, med kombinasjon aspect of the hawk, bue, noe greier som tregger ned bytte og tigeren min gjør at svært lite når frem til meg. Men kompisen min har ikke følgt med i ernæringsråd timene, og fnyser av meg når jeg skal servere ham epler... Rart ikke sant? Jeg har cooking som et yrke, men for å kunne lage noe må jeg ha kjøtt. Jeg har slakta det fleste typer dyr rundt på den lille øya vår, men den eneste plassen jeg kan huske at jeg fant noe kjøtt var i disse villsvina som var helt helt i begynnelsen. Betyr det at jeg må innom der og stokke opp på litt kjøtt, eller finnes det andre plasser også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spilt NE, men for oss på den riktige siden (horde) finnes det flust av slaktebutikker her og der. Du kan også, om du går inn på detaljene til kjledyret ditt, se hva slags mat det kan spise.

 

(Ulver er det eneste rovdyret jeg har jaktet på som gir kjøtt. Ellers virker de fleste byttedyr, men slett ikke hver gang.)

 

Har du kattedyr liker det kanskje fisk? Fiskeskill?

Lenke til kommentar

Tenkte tanken selv også. Feller et rådyr, og alt jeg får er skinn, selve dyreskrotten er tydelig ikke gangbar mynt nei :roll:

 

Og ja, jeg har feed pet skillen, det er bare det at jeg ikke har noe kjøtt å selge. Har besøkt en del butikker også, men får nok sjekke mer dersom det må kjøpes.

Lenke til kommentar
Om du vil ha et ikke så altfor kravstort dyr, så velger du bjørner, etter det jeg har hørt så skal den nærmest gaffle i seg hva som helst :dontgetit:

Er ikke så mange bjørner på Teldrassil, men dra til Darkshore. Der er det flust av dem, de er også altetende. Noe som er veldig kjekt i begynnelsen.

 

Bjørner, villsvin, ulver dropper som regel kjøtt.

Lenke til kommentar

Husk at cooked meat forer dyret ditt mindre happiness points enn rått kjøtt/fisk!

 

Det beste er å lære seg fishing, grabbe stanga og slenge dupperen i nærmeste vann :) (husk å kjøpe shiny bauble elns i starten, så du ikke mister alle fiskene i starten og får bygga opp litt skill)

 

Så er det bare å dra opp en 20-40 fisk...da har du happy pet i flere, flere levler...

 

dette forutsetter selvsagt at Pet liker fisk da...

 

 

 

(Bjørner spiser også brød, så hvis du finner en snill mage, få ham til å conjure brød for deg... :D )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Tenkte tanken selv også. Feller et rådyr, og alt jeg får er skinn, selve dyreskrotten er tydelig ikke gangbar mynt nei :roll:

 

Og ja, jeg har feed pet skillen, det er bare det at jeg ikke har noe kjøtt å selge. Har besøkt en del butikker også, men får nok sjekke mer dersom det må kjøpes.

Spiders har kjøtt, spider kebob var spideren min glad i (hehe).

 

Det er en quest for å få denne skillen i mellombyen - hos cooking trainer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...