petternnn Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Går det an å skru på skjult nummer fra siemens s65 selvom man ikke har skjult nummer?isåfal hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du Netcom, funker ikke denne funksjonen, selvom det er påslått på telefonen din, da dette er ekstratjeneste fra Netcom. Har du Telenor så skal det virke, men dog har jeg ikke Siemens S65, så jeg vet ikke hvor den ligger Men forøvrig så kan jeg anbefale deg og lese manualen Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Ok,men er det noen som vet hvordan så hadde jeg vært takknemlig hvis du fortalte meg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 har engelsk meny men fra setup > call setup > hide id som tidligere anmerket du må ha telenor nett Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Innstillinger > Anropsinnstillinger > Skjul egen ID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå