uranus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann! Er det noen som kan gi meg kart og litt info om hvor Fagerfjell ligger? Jeg finner ikke info på fagerfjell.no en gang. Takk for svar! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Etter et søk på Google fant jeg ut at et hotell på Fagerfjell hadde postadresse 3623 Flesberg, så da har du litt mer å gå etter iallefall. Endret 17. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 www.visveg.no Søk på stedsnavn og kos deg Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann! Er det noen som kan gi meg kart og litt info om hvor Fagerfjell ligger? Jeg finner ikke info på fagerfjell.no en gang. Takk for svar! Ser du ikke informasjonen på venstresiden på fagerfjell.no? Fagerfjell Ski- og Kjelkesenter3623 Flesberg HVORDAN FINNE OSS? SE KART HER Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Mener også at det er et fjell i området rundt Narvik som heter fagerfjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå