achesham Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei jeg har et problem!!! jeg hadde kjøpt en ny vifte til pcen min fordi den gamle var så bråkete. Når jeg hadde tatt ut den gamle og tatt inn den nye viften fikk jeg en del problemer! Første gangen jeg startet windos skjedde det ingeting ,men andre oppstart begynte problemene. Maskinen startet på ny når den kom inn i windos og jeg ventet en liten stund og da tok jeg den på igjen. Det fungerte helt fint til jeg skulle spille gta3 da startet den på ny igjen. Etter 2-3 timers hardt arbeid har jeg enda ikke fått den i orden og etter en stund starter den bare på ny igjen! (det har aldri vert sånn før!)... Kan dere hjelpe meg??? please :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Sjekk CPU temp'en din. Kan jo hende din nye kjøler har blitt montert feil. (Antar at det er cpu-kjøler du har byttet?) :smile: Lenke til kommentar
Rim_Stone Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 har du fått vifta/kjøle ribba rett på.. ikke noe som tilsier at du skulel få slike problemer uten att du har glemt/ikke fått vifta rett på plass...eller at du ikek har skada cpu elelr vært borti noe annet inne i den kassa de. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Er den nye vifta temperaturstyrt? Sjekk ev. at hastighet ikke er så lav at BIOS tror vifta ikke virker... Enkelte stillegående vifter roterer så sakte at BIOS tror den ikke er der, og dermed stopper maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå