Gå til innhold

Hvilken nettbank er best?

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Jeg har bruk for en konto jeg kan motta betalinger på.

Jeg bruker i dag skandiabanken, men det opplegget med innbetalinger der er jo håpløst, og jeg blir derfor nødt å bytte.

De eneste kravene jeg har er:

• Nettbank. Har overhode ikke planer om å fysisk besøke banken.
  • Støtter Opera - jeg tar ikke en bank som ikke har støtte for annet enn IE seriøst.
  • Mulighet for å se liste over alle betalinger med betalingsteksten betaleren har merket betalingen med.

Det er det siste punktet som er viktigst - og det er det punktet Skandiabanken feiler på. Jeg må kunne identifisere betalingene. Får riktignok e-post av skandiabanken (ikke alltid), og der står betalingsteksten. Men å ikke alltid få den e-posten - og å få e-posten opptil en dag etter betalingen kom er ikke holdbart.

Finnes det andre banker som enkelt lar meg se f.eks dagens innbetalinger med betalingstekst?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
SR Bank - kan du se en liste over innbetalinger - med betalingsteksten?

Er det noen andre som vet om noen banker hvor det er mulig å logge inn, og se en liste over innbetalingene, sammen med betalingsteksten på hver betaling?

Vel, jeg har SR-Bank, og når jeg får lønn står det lønn som tekst, noe som jeg regner med at det er "lønnsutbetalerene" som har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...