sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Noen som kan få lagt ut sangen til SkyMarhsall? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har ikke enda hatt kjæreste jeg, så jeg har det bra Endret 25. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kjærlighetssorg sucks bigtime! Sitte alene hjemme å sture er det siste en bør gjøre. finne på noe med venner ofte, drikke seg kanakas i helgene og leve livet en stund så ser man at man slettes ikke trenger akkurat den ene jenta man har gått rundt å sørget over. Blir overgangen fra fast sex til null for stor så ta deg en tur på baltazar i ny og ne hehe Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har bare lest første innlegg nå. Hvis du fortsatt har kjærlighetssorg hjelper det veldig å se fremover. At det er slutt med dama trenger ikke være slutten, det kan også være begynnelsen på noe nytt og fint. Tenk at det er mange fisk i havet og at livet er langt så bør sorgen gi seg ganske fort. Legg alt det gamle bak deg og se fremover. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Blir overgangen fra fast sex til null for stor så ta deg en tur på baltazar i ny og ne hehe Du henger litt der eller? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du henger litt der eller? Neh, det trengs ikke nå om dagen Men er jo en mulighet. Få "klarnet hode" litt uten å involvere seg med noen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ja, det er sant. Det er visst ganske bra der har jeg hørt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Å gå fra sex daglig til null er faktisk ganske tungt og da funker det som en kort pause;) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Å gå fra sex daglig til null er faktisk ganske tungt og da funker det som en kort pause;) Kjipt når dama er på ferie. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Sex er oppskrytt (les signatur) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Sex er oppskrytt (les signatur) Bedre enn å ha det på egenhånd. EDIT: Skrev litt feil. Endret 16. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Blir det for jævlig,så har man alltids en PSYKRIATER Endret 25. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Blir det for jævlig,så har man alltids en PSYKRIATER Ikke alle som har lyst til å prøve det, men..selvsagt kan være godt og ha i bakhånd. Btw; Roe ned smileybruken, kanskje? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Å gå fra sex daglig til null er faktisk ganske tungt og da funker det som en kort pause;) Gjør som meg.. Hopp på alt og alle slik at du blir så ufattelig lei.. Holdt på med en dame etter at jeg gjorde det slutt med Xdama og jeg satt å tenkte på helt andre ting etterhvert.. Det fungerte fint for meg iallefall Og.. det er viktig å lære å gi faen når situasjonen krever det. SkyMarshall har laget mange fete sanger. Tok av engang når vi satt mer eller mindre dritings på fest.. Det var vell egentlig et voirs hvor vi ikke gadd å dra ut på byen Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jepp, å gi faen er det bare å lære seg først som sist! Singellivet er ikke så ille som man skal tro. Jeg er enig i at det er kjipe saker rett etter et brudd eller før man har møtt den store kjørligheten.. meeen.. Jeg er av den oppfattning at det er viktig å nyte "friheten" så lenge man har den. Lysten på å høre SkyMarshalls verker jeg nå! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Lysten på å høre SkyMarshalls verker jeg nå! Viss SkyMarshall ikke liker at jeg hoster den, si ifra, OK? http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/Janne.mp3 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Neida, det går så fint at. Resten av moroa finner du HER. Men jeg sipper ikke lenger på Janne da for å si det sånn, det går bra. Hun og typen var her seinest igår og lånte Braveheart på DvD av alle ting. Det gikk jo helt fint. Og grunnen til det er at jeg har innsett at det å være singel er MORO i kortere perioder. Nå har jeg vel egentlig rotet meg inn i noe nytt tror (håper) jeg - så vi får se. Det er IKKE vits å sutre og henge med leppa når man mister den man er sammen med eller elsker. Grunnen til det er enkel, hun var ikke den eneste for deg. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 SkyMarshall: Mye bra, mye bra!! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Geniale sanger SkyMarshall! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Blir det for jævlig,så har man alltids en PSYKRIATER Ikke alle som har lyst til å prøve det, men..selvsagt kan være godt og ha i bakhånd. Btw; Roe ned smileybruken, kanskje? Ja. Pålny kan godt ta en titt på Nettiketten, som sier: Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Se også Hva er smilies? Moderator har vært snill og fjernet dem for ham denne gangen... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå