Gå til innhold

Hvordan takler dere kjærlighetssorg?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øhm.. Jeg greier! :thumbup:

Kommer egentlig ann på situasjonen.. En gang når jeg var kjempeforelska å hadde noe noe jeg trodde var et "perfekt forhold" og hu gjorde d slutt ble jeg et nervevrak.. Mens en annen gang lo jeg :roll: Kommer så ann på.. Men jeg er såpass myk at jeg griner litt i ny og ne om situasjonen taler slik :p

Lenke til kommentar
Hvordan takler dere kjærlighetssorg?

 

Takle det? har aldri taklet det, går og holder det inne i ca. et halvt år før jeg går beserk og ringer til den aktuelle og blåser alle sjangser. Da er man kvitt problemet :ermm:

Og NEI det er ingen god løsning, men det er det jeg gjør.

 

Men akkurat nå har det gått greit. Som en tidligere sa, ha noen og snakke med er det beste. Da tenker jeg på ei anna dame som vil lytte. Mye bedre en å prate med kompiser. Det funker bare ikke. Så nå har jeg ei fantastisk prate venninde som i tillegg er lesbisk, så det er ikke noen risiko for at det skjer noe mellom oss og det er bare en fordel.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge før jeg må "takle" det igjen tror jeg :(

Det ordner seg nok. Man går og frykter at det skal skje, og tenker "nå blir det bare enda værre enn sist gang", men man blir på en måte mer herdet. Det gjør sinnsykt vondt med en gang, men så skjønner man at det er noe man har forventet lenge, og at du har det bedre uten den andre personen.

 

1. Synes veldig synd på deg selv. Gråt og søk trøst hos andre

2. Prøv å tenke på noe annet. Gå ut og ha det gøy. Unn deg litt ekstra.

3. La deg selv tenke på personen igjen innimellom. Det er lov å fremdeles være trist, men ikke la det overskygge det du har greid å bygge opp.

4. Prøv å lev en normal hverdag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå er det ikke lenge før jeg må "takle" det igjen tror jeg  :(

bra du har noe å takle iaff :/

Ja "weeeey"! :thumbdown: Nå blei jeg pent nødt til å takle det gitt. Enda et forhold ned i dass, og denne gangen med ei jente jeg faktisk elska på ordentlig (hvis dere skjønner hva jeg mener). Så det river og røsker i magan, og er rimelig ille og fordøye. Men har vært der før, så det går over. Men dette er første gangen jeg vil at det skal ordne seg igjen. Vel, noen kompenserer med alkohol, billige damer og tonnevis med data - men jeg kompenserer med å lage musikk ... så værsågod om dere vil:

 

SkyMarshall Arts - Janne [mp3 - 5.13min]

Lenke til kommentar

Musikk er nydelig terapi! Å drikke er ingen terapi gjorde det selv med mye hard drikking før og i påsken i den perioden dreit jeg i det, men da "festen var over" ble det helt jævlig fallt tilbake til der jeg var rett etter.. Men kom meg etterhvert moralen er at alkohol gjør vondt værre.

 

Likte sangen din lag flere jævla bra sang fra sjelen om noe ekte! Ble små rørt selv.. er stor fan innen norsk rock(på norsk) vil gjærne ha fler sanger du har laget! Hadde satt pris på en pm eller lignende med linker etc!

 

Lykke til videre, og du har hvertfall skjønnt det med terapi! Spill sangen for henne du! Det vil garantert få henne til å tenke, hvertfall røre henne skikkelig! En bra sang om henne om et trist tema! Lykke til!

 

 

Edit: Sultans of swing? husker ikke helt men minner meg om den

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge før jeg må "takle" det igjen tror jeg  :(

bra du har noe å takle iaff :/

Ja "weeeey"! :thumbdown: Nå blei jeg pent nødt til å takle det gitt. Enda et forhold ned i dass, og denne gangen med ei jente jeg faktisk elska på ordentlig (hvis dere skjønner hva jeg mener). Så det river og røsker i magan, og er rimelig ille og fordøye. Men har vært der før, så det går over. Men dette er første gangen jeg vil at det skal ordne seg igjen. Vel, noen kompenserer med alkohol, billige damer og tonnevis med data - men jeg kompenserer med å lage musikk ... så værsågod om dere vil:

 

SkyMarshall Arts - Janne [mp3 - 5.13min]

crap, dude :( kondolerer

 

Edit: du har det derre med å lage låter, det er sant. Jævlig bra låt. Men FAEN, så LEI jeg av å se folk bli såra og sørge pga kjerlighetssorg. shit, har vært gjennom det sjæl, og for å være ærlig, kan det godt hende jeg opplever det nå snart UTEN å ha hatt forhold først (Les: hemmelig forelsket). Men jau, jeg kan ikke si noe annet enn: Hold on, SkyMarshall. Livet tar ikke slutt, selv om det føles sånn. Med fare for å høres teit ut og ledd av slenger jeg dermed en quote her:

 

Live long and prosper.
Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Lær deg å gi faen. :yes:

Joda, smart det, men du må komme deg over exen først... Jeg ga faen med en gang, bare lo av det, stengte følelsene inne, men egentlig var jeg veldig lei meg... Det siste man må gjøre er å tenke på alle de gode stundene dere har hatt...! PRØV å glemme... men det er jammen ikke lett... bra det ordna seg for trådstarter da...

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Nei nei nei.

 

Fast følge er bra en stund.

 

Først er man happy og så har man sex 10 ganger om dagen. Snart er man bare happy og sexen er borte.

Bleh.

Sett fra mitt synspunkt, så hadde jeg aldri latt en annen person jeg ikke kjenner ha sånn type intimkontakt med meg. Men dog, det er meg. Skal man først ''ha seg'', syntes jeg at det skal være med en man kjenner nesten ut og inn fra før av. :p

 

Om man ikke får sex når man vil, er det damen som er rar. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...