Bogan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Allt ordner seg for snille gutter Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bra wh1te, det var fint å høre at forholdet ordnet seg. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vel, det er (nesten) alltid jeg som har gjort det slutt... En gang hadde jeg tenkt, men dama kom i forveien. Kjærlighetssorg(ekte) har jeg nok bare hatt en gang tror jeg, og det var når hun jeg likte (dette er lenge siden) sa at jeg var stygg osv. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Så bra!! Håper det blir like bra som det har vært før! Er veldig glad på dine vegne, og var veldig bekymra for deg en stund.. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Åhh, så bra!! Rimelig mange hakk bedre enn hvordan det går her, men det går nok... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Til de med kjærlighetssorg: Sett på The Smiths med "Asleep", og gråt ut. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ... eller i mitt tilfelle: Sonata Arctica - Tallulah Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 min måte å takle kjærlighetssorg på. 1. bruk en dag på å deppe 2. hold deg opptatt så du unngår å tenke på det 3. les punkt 2 til det gir seg det går over tilslutt. men det tar tid Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 min måte å takle kjærlighetssorg på. 1. bruk en dag på å deppe 2. hold deg opptatt så du unngår å tenke på det 3. les punkt 2 til det gir seg det går over tilslutt. men det tar tid Du sa jo du aldri hadde vært forelsket Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor må alle jenter være så forbanna høytidelige? har aldrig skjønt den "hard-to-get" greia. Værste menneske-tortur ever. Jeg vurderer å begynne med det samme ass....bare for at de skal smake sin egen medisin. -"Hei Skal du noe ikveld?" -"ehh, ja. Skal på date med en digg dame jeg ass" -"ok " Herre tilgi meg, men "OMGLOLWTFPWNDSÅJÆVLIGHYYYYL" Bare måtte få det ut Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du sa jo du aldri hadde vært forelsket Samme her (tror jeg da). Gutt 17, snill og rolig, søker jente han kan forelske seg i, for så å bli dumpet. Etter at noen har svart på denne annonsen, og hun har knust hjertet mitt skal jeg sende dere et kort referat av hvordan jeg taklet sorgen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe. Jeg liker ikke å såre folk, så ikke se på meg Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe. Jeg liker ikke å såre folk, så ikke se på meg Dang :!: Vel, kan du ikke i det minste være en støttespiller etter at jeg ligger knust og sorgtynget igjen etter det brutale bruddet? Jeg skal nevne deg i referatet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kult! Kan ikke du beskrive meg som den yndige, søte og snille Kine? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kult! Kan ikke du beskrive meg som den yndige, søte og snille Kine? Done! Alle sammen: Den yndige, søte og snille Kine vil i fremtiden være min bærebjelke gjennom et ufattelig tungt (riktignok iscenesatt) brudd. Takk, yndige, søte og snille Kine for at du i fremtiden hjelper meg å gjenvinne livsgleden Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eksen min takler det for tiden ved å spre horeryktet mitt aktivt rundt over hjemstedet... Visste ikke at gutter på 20 år takler brudd så dårlig. Du er dumpet, get over it Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vel.. 20åringer er ikke nødvendigvis så utrolig modne. Er ikke STORE forskjellen på en 18 og en 20åring. Uansett så kan man gjøre mange dumme ting når man blir såret. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tror ikke alder har så mye å si i forhold til hvordan man takler kjærlighetssorg og andre sorger... Men det var en teit ting å gjøre da. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det beste rådet jeg har er at du må komme deg ut med venner og sånt... Hvis du bare stenger deg inne så blir bare alt verre... Tro meg... Jeg veit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå