Gå til innhold

Hvordan takler dere kjærlighetssorg?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Vet akkurat hvordan hun har det... selv om det var slutt føler hun seg besveket. Dere er på en måte sammen selv om det er slutt en stund etterpå og, og da føles sånn helt jævelig... Ja snakker av erfaring! Kan egentlig ikke si noe annet enn klisjè på akkurat det der, det er at henne trenger tid til å få det i perspektiv, samlet tanker osv.

 

hadde avtalt at eksen skulle til meg på mandag. Snakket med henne for 1 time siden. så krangla vi litt så sa hun: "hadde det ganske godt i går jeg og...." og da kom det frem... Selvsagt tar jeg ikke i den hora med ildtang mer da det er andre gangen hun har gjort noe sånnt, men sjokket tar på...

 

On topic: Vet ikke helt hva du ønsker, men som jeg har forstått det er det å få henne tilbake? I såfall ikke gi deg selv forventninger, ikke mas kutt ut allt. Men på en diskrè måte må hun skjønne at du vil ha henne tilbake osv. Ved å mase på henne o.l oppnår du bare elendighet med deg selv, mest sannsynelig funker ikke dette for å få henne tilbake!

 

Hvordan er status i dag på dette da?

 

 

EDIT: lest hele tråden nå! 70% sikkert kommer hun tilbake, klikket på deg og så du var 18 regner med hun er tilsvarende! Bare "hold henne varm" ikke vær innpåsliten eller mas. Hun føler sikkert at pga det kan hun ikke bare gå tilbake pga eget selvbilde. Men tro meg hun kommer tilbake :)

 

*venter på dagens status*

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får så bedritent vondt i magen av sånne tråder.

Tar meg nøyaktig 5sekunder og gjennoppleve gamle minner.

2,5år i dass for meg også - i nøyaktig samme situasjon som du rota deg opp i.

Ser det har gått 2-3 uker, men det var ikke nok for meg til å komme over det.

Tok beeeetraktelig lenger tid. Men til slutt går det over.

Det værste er rett og slett tankene på hva HUN og en ANNEn gjør, og som du absolutt ikke har noen kontroll over. Det som er helt sikkert er at du blir rar i hodet av å sitte hjemme og gnage på det. Jeg fant til slutt ut at det ikke var verdens undergang, du har fortsatt vennene dine og livet ditt ellers ...

 

Det BLIR bedre! :cry:

Lenke til kommentar

Jeg var sammen i ei i ca 2,5 år. Forholdet vakla men siden vi fortsatt var glae i veradre bestemte vi oss for å prøve å fortsette. Hun fortalte meg 3-4 dager før påske ferien at hun skulle på veninnetur til syden(jeg ble temmelig forbanna å lei meg for alle vet hva som skjer på slike turer, men hun forsikret meg at hun slett ikke skulle gjøre noe som helst) Før hun reiste gikk jo sammen i alle fall 4-5 dager i uka.. Når hun kom hjem har jeg sett henne kanskje 4-5 ganger, og dette er nå snart 1 år sia. Jeg har fått rede på at ho var "utro" så det smalt, lå vist med 2 svensker, som jeg vet om. Jeg har heeelt knust, å jeg får en vondt følese fortsatt når jeg tenker på denne. Er ikke over ho, hvis jeg snakker med henne tilfeldigvis på MSN så later jeg som at jeg ikke tenker på, men det er løgn. I begynnelsen nermest tigga jeg henne om at vi skulle bli sammen igjen, men hun har slett ikke lyst. NÅ snart 1 år siden kunne jeg ALDRI tenkt meg å blitt med henne igjen, selv om jeg fortsatt er utrolig gla i ho.

 

Vet ikke om dette hjelper deg noe, det er jo tross alt bare min erfaring, men å gå rundt å ligge med andre damer hjelper på selvbildet, i alle fall der og da, men ikke tro at at du glemmer henne likevell. Tid leger alle sår, i alle fall til en viss grad

 

Edit: hvis du vil ha henne tilbake gjør henne sjalu, å tigge å mase å vise at du elsker henne funker rett å slett ikke hvis hun har bestemt seg. Kanskje fælt men hvis du klarer å gjøre henne sjalu er det fortsatt sjangs.

SÅ du var født i 86, da er du russ(hvis du har går på "vanelig" skole.) så opp med humøret!

Endret av chil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det værste er rett og slett tankene på hva HUN og en ANNEn gjør, og som du absolutt ikke har noen kontroll over.

Tell me about it. Det er til å bli gal av.

Lenke til kommentar
Kan høres hardt ut, men: Lær deg å gi faen. :yes:

Jeg er absolutt ikke en slik person. Hater meg for det, men den funksjonen har jeg så absolutt ikke. Sååå irriterende.

 

Hvordan lærer jeg det...?

Me2 :(

 

Men det er det jeg gjør etter "major failure":

 

Drekker meg så drita at jeg sovner inn....

 

Sist gang, så holdt det med 1 helflaske. Men jeg pleier å analysere meg selv, henne, hva som skjedde, og hva som kan skje. Ser på hva er det værste som kan skje om sånt og sånt skjer, etc etc. Jeg har sånn "evne" med å simulere en handling i hjernen og finne ut hvilke utløp det kan føre med seg. det er det som skjer.

 

Simulering, reflektering, analysering, masse sprit (sigg, men det har jeg slutta med fra og med idag)

 

PS: faen ass jeg tenker for mye :/

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...