Gå til innhold

Hvordan takler dere kjærlighetssorg?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg taklet kjærlighetssorgen med å klikke på treningsstudioet.

Har planer om det jeg også.

Man føler seg såå mye bedre etter å ha trent :D

Bedre det enn å hamre løs på evt møbler, søsken osv.

Ja jeg måtte skifte skapdør for ikke så lenge siden. Gikk over til manualer den kvelden.

Å trene maks styrke er sinnsykt godt for å klarne hodet.

Lenke til kommentar

Når du er lei deg for noe, kan du altids gå deg en tur. Og tenke litt på hva du burde gjøre. Gå til du har fått klart opp i hodet ditt. Det hjelper! Hvis det ikke er du som har gjort noe galt, konfronter personen som har gjort noe galt og si eksakt hva du mener (etter du har gått turen).

 

Formel

1. Gå tur^2

2. Tenk mens du går

3. Ring/møt og fortell personen akkurat det du føler og hva du mener.

4. La det gå litt tid, og skje hva som skjer.

Lenke til kommentar

Samme situasjon her. etter et år ble det slutt.. hun fant seg en ny type...

 

Det jeg gjorde som var dumt var å henge etter henne ringe og plage meg selv med at de var sammen osv... Ga aldri opp håpet...

 

Teoretisk må en (vanskelig i praksis) bryte all kontakt innse at det er over!(om det er det da?)

 

Ikke vis at du er den som har tapt men henne

 

For å takle det selv hjelper det faktisk enormt å snakke mye om det! Sympati føles godt, vær mye med venner og dra ut og se fremover og ikke bakover. Se ikke etter henne men nye jenter...

 

Tok meg 1mnd å komme over det værste. etter 2mnd er det bedre men fortsat et savn, men det er pga at vi har hatt kontakt :thumbdown:

 

Klisjè eller ikke, det er en tung periode du må igjennom, gråt, snakk med venner om det finn på ting se fremover så ordner de seg tilslutt :)

 

 

 

Farlig å si, men er ikke umulig hun føler det på samme måte, men er litt trassig ;)

 

Men fy faen jeg vet hvordan du har det.. jenter er 14iser helt til de er 20.... Sett på jokke - verdiløse menn og alt kan repareres!

 

 

Tips for gutter: Trenger du et lite avbrekk så tenk med deg selv: når har du minst lyst på damer?? jo rett etter sædavgang ;)

Lenke til kommentar

Huff føler med deg. Vet hvordan du føler det, er ikke akkurat særlig på den fronten jeg heller. Alle har nok gått igjennom det du gjør nå (dog liten/ingen trøst i det). Du må bare pleie deg selv! Spis god mat, tren mye, dra på kino med venner, besøk familien osv. Ikke tenk på henne! Og hvis du har planer om å ha kontakt med henne, _IKKE_ bli sammen med andre damer med det første (men det vet du kanskje).

God bedring Wh1te! Føler med deg!

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Hun svarer ikke på meldingene mine. Godt tegn :hm:

Ikke plag deg mer med å send meldinger... Bare glem henne helt... Er det noen sjangs for å få henne tilbake vil hun nok ta kontakt... Eventuellt prøv å ta kontakt med henne når du har kommet godt over henne....

 

Slik som nå er detr værste som er...

Lenke til kommentar

hei,

 

har hatt kjærlighetssorg i mange måneder nå. Hadde vært sammen med dama i 3 år og første store kjærlighet.. Det begynner å gå bedre nå, men elsker henne fortsatt. Noen ting som har hjulpet meg:

1. Være sammen med venner! Masse!

2. Trene!

3. Gjør ting - ikke sitt foran TV eller date; jeg vet hvor vanskelig dette høres ut.

4. Finn andre jenter... pul og ha det gøy..

 

Handlinger som ikke burde etterfølges (som blant annet gjør at jeg fortsatt har så sterke følelser) som dama og jeg har gjort:

1. En annen inne i bildet når man gjør det slutt (dama)

2. Bo nær hverandre i evigheter etterpå, bor fortsatt altfor nærme hverandre noe som gjør at man ser hverandre så mye.. (begge)

3. Ha forelesninger/jobbe sammen(begge)

4. Innlede seksuelt forhold til venninne (meg, selv om det var digg å pule og dama var bra som faen når det stod på)

5. Ha sex i eksamenstid (begge)

6. Fortsette med han som var inne i bildet når det ble slutt, sånn av og til(dama)

7. Trøste hverandre (begge)

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at hun blir skuffet når du ligger med en annen når dere hadde gjort det slutt; men dere var jo ikke sammen, så du har jo egentlig ikke vært utro? Jeg gjorde det samme, men jeg ble tilgitt...det bare tok rundt en-to måneder. Hun kommer til å ta deg tilbake hvis hun elsker deg så mye som hun sier at hun gjør. Et ligg kan vel ikke forandre på to år med kjærlighet..

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle er det kun 3 uker siden...Det har vært et he*****! ..men som jeg har erfart er det kun en ting som virkelig hjelper og det er venner som bryr seg og vet hva jeg gjennomgår. Uten de så har jeg kanskje brukt flere måneder på den prosessen som jeg har vært igjennom nå! ..evig takknemlig for det!

 

Tips fra meg til trådstarter: Tenk framover. Det du har vært igjennom er du egentlig ferdig med. Ikke tenk på det som har vært.

Lenke til kommentar

Trening er perfekt for å få ut agresjon, både mot andre og deg selv.

 

En ting jeg ville prøvd på er å gi deg selv bedre selvfølelse.

 

Feks.

Det er kanskje ikke så lurt å drive på med andre med en gang forholdet er slutt, men du var jo fri og frank da det skjedde, så du har på din side ikke gjort noe galt. Det å høre om at du har deg med andre like etter bruddet kan for x-en sin del føles ut som utroskap siden bruddet var såpass ferskt. Men alt-i-alt så har jo du rent mel i posen.

 

Å få denne følelsen av utroskap kan gi henne et sjokk, og er man viking da, så hevner man seg på stedet. Men er man sivilisert, så lar man tankene surre litt, og om hun får lov til å tenke fritt uten innspill via sms o.l. over lengre periode, så vil tankene klarne opp. Er du heldig ender hun opp med å savne deg, og trekker deg tilbake på teppet.

 

Noe jeg ville passet meg for var å slenge ut dårlig kommentarer, rykter og alt mulig negativt om henne. Sleng bare ut godord. Om hun skulle slenge ut dårlig rykte om deg til kjipe venninner, så hev deg over det. Fokuser på det som er viktig for deg.

 

Hadde jeg vært i din posisjon ville jeg behandlet henne med så mye respekt jeg klarer, gitt henne tid til å tenke(noen dager) uten din påvirkning og kanskje hun også vil oppleve samme savn som du gjør. Ville også gitt henne tid til å prøve å hevne seg.

 

Dette med å prøve å hevne seg virker litt "viking", men dette er en tanke hun er i besittelse av, og ikke nødvendigvis noe hun ønsker å gjennomføre når sjansen byr seg. Dette hevnforsøket vil enten få henne på bedre tanker og kalle deg tilbake, eller gjøre en "dead end" på forholdet. Begge disse mulighetene anser jeg som bedre enn der du sitter nå. Sjansene for det ene eller andre må du bedømme selv.

 

Når du savner henne, så ta en joggetur, og press deg selv til å jogge raskere og raskere helt til du glemmer henne. Jeg har ikke samme problem som deg, men jeg har nok andre problemer som gnager. Og det funker, får knallkondis :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...