Gå til innhold

Hvordan takler dere kjærlighetssorg?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Jeg takler det nok dessverre like dårlig som deg. Har tatt meg over 4 år nå å finne en jeg stoler nok på til å prøve seriøst med igjen :no:

 

Det beste rådet jeg kan gi deg er å finne noen du stoler på og få pratet skikkelig ut om det.

 

Og hold deg unna ho så langt det lar seg gjøre. Jo mer kontakt jo vanskeligere blir det å bli kvitt de vonde følelsene.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må være sammen med henne i fremtiden. Jeg elsker henne.

 

Jeg klarer ikke få bildet av hun og en annen gutt gjøre ting vi gjorde, ut av hodet. Å fy faen som det gnager. Hvordan blir jeg kvitt det?

 

Dette er desidert det verste jeg har vært igjennom. Verre enn begravelser.

Lenke til kommentar
Jeg må være sammen med henne i fremtiden. Jeg elsker henne.

 

Jeg klarer ikke få bildet av hun og en annen gutt gjøre ting vi gjorde, ut av hodet. Å fy faen som det gnager. Hvordan blir jeg kvitt det?

du må nok innse at hun ikke elsker deg. (det virker iallefall ikke slik ut itfra det som er fortalt tidligere).

 

tror de fleste som har svart på denne tråden føler med deg, men det enste du egentlig kan gjøre er å ta tiden til hjelp for å komme deg over henne...

 

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg må være sammen med henne i fremtiden. Jeg elsker henne.

 

Jeg klarer ikke få bildet av hun og en annen gutt gjøre ting vi gjorde, ut av hodet. Å fy faen som det gnager. Hvordan blir jeg kvitt det?

du må nok innse at hun ikke elsker deg. (det virker iallefall ikke slik ut itfra det som er fortalt tidligere).

Hun sier hun gjør det. Tingen er at hun ikke kan tilgi meg.

Lenke til kommentar
Jeg takler det nok dessverre like dårlig som deg. Har tatt meg over 4 år nå å finne en jeg stoler nok på til å prøve seriøst med igjen :no:

 

Det beste rådet jeg kan gi deg er å finne noen du stoler på og få pratet skikkelig ut om det.

 

Og hold deg unna ho så langt det lar seg gjøre. Jo mer kontakt jo vanskeligere blir det å bli kvitt de vonde følelsene.

Skjønner ka du mener og vet godt ka wh1te går gjennom nå. Huff. Får håpe at du takler det på en bra måte da for eg ble "skadet" etter den dagen det ble slutt mellom meg og damen for en del år siden. Har forsatt ikke kommet helt over det. Det rare er at man tror man har kommet helt over personen men så hører man noe om personen og følelsene kommer som om det var igår dere var sammen.

 

Preiket med kompisen for noen dager siden der han fortalte om en annen god kompis som vist hadde ligget med en eg kjente godt og at det var fucked up og at eg måtte gjette kem det var..... vel han hintet til at hun bodde i nærheten av meg og har unge og da plutselig fryste eg til og var sjokkert. Følelsene tok overhånd og eg fikk tårer i øyene fordi eg trodde han mente eks'n. Vel det var ikke hun da men bare det at eg trodde det fikk hele dagen ødlagt og drømte tilåmed om det.

 

Det hele har gjort at eg ikke helt tør å finne meg dame. Joda har lyst på dame seff men det ligger mye frykt inni meg pga noe slikt kan skje igjen. Eg er sikker på at det var min feil at det er blitt slik for eg var jo forsatt med henne og så at hun fikk seg type bare dager etter at hun hadde slått opp med meg. Gikk så langt at eg en dag eksploderte og knuste noen tenner på fyren uten at han hadde gjort noe.

 

*legge seg trist som faen nå* Eg skulle liksom ikke inn i denne tråden. :(

Lenke til kommentar

Tid funka her... (ja du hadde rett HalTan.. yeah yeah yeah.. :p)

Eller.. er vel ikke helt over henne ennda, men over såpass at det ikke er et problem lenger. ;)

Er litt tilbaketrekende ovenfor jenter forsatt(særlig de eg liker) men tror nok det ordner seg. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg må være sammen med henne i fremtiden. Jeg elsker henne.

 

Jeg klarer ikke få bildet av hun og en annen gutt gjøre ting vi gjorde, ut av hodet. Å fy faen som det gnager. Hvordan blir jeg kvitt det?

du må nok innse at hun ikke elsker deg. (det virker iallefall ikke slik ut itfra det som er fortalt tidligere).

Hun sier hun gjør det. Tingen er at hun ikke kan tilgi meg.

Ja ho gjer nok det endå, forholdet har gått over 2,5 år, og slike følelser slutter ikkje på en to tre. Skal ho gjer noke i helga mot deg, så er jo ho ikkje det spor bedre enn deg i mine auger...

 

Kommer nok alltid til å elske eksen min også... :(

Lenke til kommentar

Når man er såret, så kan man si mye dumt.. Kanskje hun prøver å såre deg ved å si at hun aldri kan tilgi deg? Det er veldig ofte at man gjerne vil at den andre personen skal føle den samme smerten man selv går igjennom. Personlig synes jeg rådet til Gef er det beste. Gi henne tid. Hun sier at hun elsker deg. Hvorfor? Hvis man veier for og imot her, så mener jeg klart at du har mest å tape på å ikke prøve litt til. Du har allerede hjertesorg, hvor mye værre kan det bli av å prøve? Kjemp for å få tilliten hennes tilbake.. Jeg tror hun er veldig veldig såret (jeg vet ikke hva du har gjort), og innerst inne ønsker å stole på deg igjen. Gi henne en grunn til å stole på deg.. Gir du opp nå, kommer du kanskje til å komme over den værste hjertesorgen, men vil du ikke innerst inne tenke på at du burde prøvd å vinne tilliten henns tilbake?

Lenke til kommentar

Skjønner at du har det jææævelig vanskelig akkurat nå. Men en ting er sikkert, å skjære deg opp slik som du har gjort på det ene bildet er nok ingen løsning. ( Det gikk skikkelig inn på meg) Vet at det er hardt å avslutte forhold som har vart så lenge, men om hun surrer med noen andre i helga så kanskje hun føler at hun har fått hevnen sin og kan begynne å tenke på å tilgi deg? Trøst deg slev med at om det blir noe av deg betyr han nok ingenting for hene, han blir bare et offer for at hu skal få rettferdighet ( eller noe slikt). Skjønner henne på en måte men håper dte går bedre med deg.. Aktiviser deg selv ihvertfall! Enten det er å sitte ved dataen eller jogge, bare gjør noe hvasomhelst.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva for noe (dumt?) du har gjort, men hvis hun virkelig elsker deg så kan det nok hende at hun kan tilgi deg etterhvert. Men hvis du har såret henne, og hun føler seg såret, kan hun nok si det meste for å få deg til å føle det samme. Det er slik med jenter. Blir de såret kan de bli fryktelig ondskapsfulle. Kjærlighetssorg og tilgivelse er noe som må gå over en viss periode.

Lenke til kommentar
Jeg må være sammen med henne i fremtiden. Jeg elsker henne.

 

Jeg klarer ikke få bildet av hun og en annen gutt gjøre ting vi gjorde, ut av hodet. Å fy faen som det gnager. Hvordan blir jeg kvitt det?

 

Dette er desidert det verste jeg har vært igjennom. Verre enn begravelser.

Etter ca 2 år, er jeg ennå ikke blitt kvitt det..... Og nå snakker jeg om xx`en...

 

Noen ting glemmer man aldri dessverre.. Men jeg har lært meg å leve med det.. En del av hverdagen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Trøst deg slev med at om det blir noe av deg betyr han nok ingenting for hene, han blir bare et offer for at hu skal få rettferdighet

Det hjalp en del.

 

Hva jeg gjorde? Tok med meg hjem en jente fra byen ... dere gjetter resten. Det betydde ingenting og jeg husker det nesten ikke en gang. Våkner opp med knust høyrehånd og en dame ved siden av meg. Vi var ikke sammen på dette tidspunktet, så jeg var ikke utro. Vi hadde gjort det slutt nøyaktig en uke før.

 

Jeg føler bare jeg har gjort det lettere for henne å komme over meg, mens det er stikk motsatt for min del.

Lenke til kommentar

Sånt er alltid vanskelig. Nå har det, så vidt meg bekjent, ikke gått så lang tid at det er unaturlig at du ikke er kommet over henne. Du kan og bør jobbe det du kan for å se om det fortsatt er mulig å redde forholdet, men med tid, om det viser seg at ting ikke fungerer, ikke la deg selv tynge ned av dette til evig tid. Dét hjelper absolutt ikke.

 

Det er ikke sikkert hun er over deg, men hun er såret, av en hun stolte på, og når tilliten er borte er det vanskelig å bygge den opp igjen. Det er selvfølgelig "lettere" for henne å komme over deg, da det er du som må sies å være den "skyldige" her (ut fra det jeg vet), men en slik konklusjon er ikke nødvendigvis rett. Hun har det helt sikkert ikke lett nå hun heller. Du kan sikkert prøve å overbevise deg selv om at du "teknisk sett" ikke var utro, men det har lite å si, hvor fortere du aksepterer at det du har gjort er utroskap i hennes øyne, og også ser på det sånn selv jo lettere er det for henne å tilgi. - Om du påstår det ikke var utroskap, betyr det da at hun da (en uke etter) ikke lenger betydde noe for deg? (retorisk spørsmål hun sikkert stiller)

 

Det du gjorde oppfattes av henne som at du var ferdig og over henne. Derfor er det "lettere" for henne å komme seg videre, hun tror muligens det ikke er mer å hente hos deg. Om hun kan tilgi kan bare hun svare på, og hvordan du vil takle dette kan kun du gjøre noe med. Dette er verdens undergang nå, men er det fortsatt det om 3 måneder er dette et problem.

 

Ikke gi opp enda, men er det slutt så er det slutt, og da er det bare å innse det, jo fortere jo bedre. Jo lenger man gnager ved noe sånt jo dypere sår blir det. Jeg vil ikke ta fra deg motet, men å ha urealistiske håp tynger deg ned og sørger for at du ikke kommer videre, noe som er det beste om dere ikke kan bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er liksom ikke "ren" lenger nå. Det var bare oss to, noe vi delte, men det er det slutt på.

 

Hvorfor må alle jenter være så forbanna høytidelige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...