lovearsenal Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei.. Jeg har nettopp fått meg bredband og jeg får ikke lastet ned ting på azureus f.eks. Når jeg prøver å laste ned da funker ikke bredbandet lenger.. Det som skjer er at jeg logges av msn og ingenting skjer! Må jeg endre på noen innstillinger? Håper på svar som kan hjelpe meg... Mvh Lovearsenal Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det kan være en brannmur som sperrer Lenke til kommentar
lovearsenal Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 hvordan får jeg vekk den evnt. brannmuren da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kontrollpanel-nettverkstilkoblinger-(tilkoblingen du bruker)-egenskaper-avansert-beskytt dataen med brannmur-av. Hvis du har norton internett security er det sikkert det som sperrer. forrige gang jeg hadde det problemet avinstallerte jeg det bare, det enkle er ofte det bedte. men ikke alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå