Complexity Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg får ikkje til å spill nettverk, hvilken skal jeg velge? ipx funker ikke, da står det bare no ipx nettwork found?? har 3 pc'en i nettverk gjennom en swich. men på maskinene jeg skal spille på er den xp og 98! kan det ha noe med saken å gjøre.. har internett og nettverk på alle pc'ene! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Installer en IPX-protokoll i kontrollpanel. Normalt ligger det bare TCP/IP der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kontrollpanel - Nettverk - Egenskaper for tilkobling - Installer - Protokoll. Har forresten ikke peiling om dette går i Windows XP, fordi jeg aldri har prøvd. Nyere spill krever ikke IPX-protoll så vidt jeg vet, men det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 nettverk er ikke på kontrollpanel... bare nettverktilkoblinger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 fant det i 98. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 må ha 98 cd'en for å lagre innstillingene.. og den har jeg rota bort.. huff.. tror jeg instalere winme på den.. ettersom win 2k går ufattelig tregt.. jaja.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Prøv å ikke bump tråden så mye, men ta heller å legg til ekstraopplysninger via "Edit-knappen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå