Margarus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hei jeg har vannkjøling med en enkel radiator med en TT 120mm vifte på jeg poster dette her siden det har med luft\ vifte å gjør. som alle vet så har en vifte ett død punkt i midten. da ønsker jeg å få kjøpt\lage en så kalt fan shroud eller bygge opp vifta litt. vet ikke helt hvordan forklare mend ere sjønner hva jeg mener. er det noen webshops jeg kan få kjøpt en slik så går fra 120mm til 120mm vis dere sjønner. evt kan jeg lage en selv vis noen her har tegninger\innspill\ erfaringer eller har rett å slett lagt en slik selv.. setter svært stor pris på om noen har tegnigner eller lignende... Lenke til kommentar
razer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 En enkel løsning kan jo være å rett å slett ta en gammel 120mm vifte og rive ut selve vifta så bare rammen er igjen.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 heh ja den var slett ikke dum! da får man jo ett mellom stykke på 25mm å det passer jo ganske bra.. tusen takk for det tipset... kommer tilbake med bilder nor jeg har skaffet meg en eller annen vifte.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hvor mange grader tjener en på dette ? Epz. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 For inspirasjon se her http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=107712 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå