John Deere Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Etter som jeg har forstått er dette en trojaner utkledd som en eller annen printer fil. Den bruker ihvertfall 100 % av cpuen i task manager. Jeg har vert inne på Symatec sine sider, og satt meg inn i hvordan jeg fjerner dette viruset. Der får jeg beskjed om update og scanning. Problemet er at ved scanning finner ikke Northon noe mistenkelig. Jeg har oppdatert virusprogrammet. I tillegg har jeg kjørt adaware, spyboot, mm. uten at de finner denne spoolsv.exe fila som bruker 100%. Hvis jeg fjerner den i task manager kommer den tilbake etter noen minutter.. Noen som aner hva jeg gjør her? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Får du satt maskinen tilbake i tid da ? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Ja, men hva er det godt for? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ja, men hva er det godt for? Sett maskinen så lankt tilbake i tid at du ikke har viruset lengre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan prøve noen gratis online-virusscannere. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Eller, det kan *shockingly* hende at du IKKE har virus, og det bare er printer spooleren som er litt loco. *Alt* skal visst være virus nå til dags.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du trojan så finner ikke Norton dritten.. http://startup.iamnotageek.com/srch-spoolsv.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå