jaddå Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg har akkurat det samme samme problemet. Alt funket fint til jeg puttet i et ekstra par med HDD'r jeg skulle ha i raid. Det jeg tror skjedde, var at strømforsyningen ikke taklet "presset"... Med de nye hdd'ene ser specsa mine slik ut: -ath 64 3000+ -asus k8n-e hovedkort -512ddr ram -gf3 ti200 -1 dvd-rom -5 Harddisker i raid + 1 som systemdisk -Promise PCI raid controller Har en chieftech PSU på 360watt, og sitter nå og lurer på om det kan ha hent noe med den i det jeg skrudde på pc'en min med alle hddene tilkoblet... PCene startet, men når den skulle boote winxp fikk jeg samme blåskjerm... etter dette koblet jeg fra alle hddene og hadde kun disken med systemet på og en rå disk koblet til. Jeg fant begge diskene i bios, fikk samme blåskjerm da jeg skulle boote systemdisken. Installerte så XP på den rå hdden. etter dette fant jeg begge disken i windows. kjørte chkdsk på den systemdisken som hadde klikket og fant feil men disse ble fikset. Men når jeg prøvde å koble til at par til med harddisker så fikk jeg samme blåskjerm uannsett hvilken harddisk jeg bootet fra... Nå må jeg bare få klart for meg hva som er galt, jeg tror selv det er PSU'en som ikke holder mål, men er ikke sikker (håper det er psu, for ødelagte harddisker er ikke gøy ) Endret 17. februar 2005 av jaddå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå