Margarus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hei! jeg har ett msi kt4v hovedkort med KT400 chipsett.. dette hovedkortet har selfølgelig ikke sata kontakter kun 2 ide kontakter . jeg har nå tilvanlig brukt ide disk til os å annet stæsj jeg har lenge lurt på å investere i en raptor disk som os disk siden di skal være så kjappe. men jeg vil nødig kjøpe nytt hovedkort bare for å få ny harddisk. da lurte jeg på kan jeg kjøpe dette kortet her http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118181&cks=PRL å koble en raptor sata disk til det legge inn driveren til kontrolloren\ disken å legge inn os..? vil ide disken min kunne kommunisere med en sata disk på kontroller ? noen som har sotte opp et slikt system eller ? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ved å spytte inn en 100 lapp eller 2 kan du få ett mye bedre kort enn det du har fra før..Inkl. SATA..Siden det kortet du allerede har tenkt å kjøpe koster 300 kr.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 ja da tror jeg jeg går for en litt større hw oppgradering om en stund heller. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det vil nok lønne seg.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå