Langtind Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Prøvde på nettverk / internett, men fikk ikke noe respons. Prøver igjen i denne gruppen... Har tenkt å gå til innkjøp av et trådløst nettverkskort til min kommende (har bestilt, kommer vel snart...) bærbare PC. Tok kontakt med Høyskolen i Oslo, hvor jeg studerer, og fikk beskjed om at kortet måtte være merket med Wi-Fi! Har sjekket litt rundt, men jeg finner liksom ikke denne merkingen spesifikk... Noen som kan anbefale meg et kort, til en ok penge, som vil tilfredsstille kravene om Wi-Fi? PC'en jeg får er en Fujitsu Siemens Amilo D, om det skulle hjelpe! Takk for all hjelp! Mvh Arild Langtind Lenke til kommentar
hwl Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg kan anbefale 3Com wlan kort, har et par av disse selv, både pcmcia og pci og disse fungerer utmerket, aldri no problemer så langt og meget enkle å installere. Disse kortene er wi-fi sertifisert. Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei Arild, du bør sjekke ut: http://www.orakel.ntnu.no/tradlospris.php og for å se hvilke kort som er Wi-Fi sertifisert skal du gå til: http://www.wirelessethernet.org/certified_products.asp Jeg tror også jeg ville gått for 3Com, billig og bra. For all det, ikke kjøp Zyxel! Har et selv, ikke Wi-Fi sertifisert og ganske dårlig. Får det ikke til å funke skikkelig med min D-link 713P... Hilsen Christian A. T. (KVT hvis det sier deg noe... :wink:) Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Klart det sier meg noe... Står til meg deg? Jobber på Sandmoen i år igjen, er vel den 7'ende sommeren! Men dette er vel ikke plassen for å legge ut om ting og tang! Uansett, takk for hjelpen!! Arild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå