bleak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Selvfølgelig tar vi etter USA kulturelt, er jo bare naturlig. De virker en hel del mer dynamiske enn Europa på akkurat det punktet, men det er den politikske tilnærminga jeg ikke liker. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Selvfølgelig tar vi etter USA kulturelt, er jo bare naturlig. De virker en hel del mer dynamiske enn Europa på akkurat det punktet, men det er den politikske tilnærminga jeg ikke liker. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 På en måte føler jeg att dette spørsmålet må stilles. Hva definerer dere som Amerika? Må selv si att vi må til en viss grad forsvare vår egen kultur, som er en del av vår identitet. Tusser og troll vs. Donald Duck & co, Slåtter og Stev vs. Rap og Rock og Prekestolen vs. Disneyland. - D.J. Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Bare sånn for å ha sagt det: "When Norwegian Ole Andresen, 29, checked his account via the Internet, he found a 9,999,999,973,885.24 kroner (US$1,123,999,997,065) bank error in his favor. It made him - briefly - the world's richest man." Kilde:http://www.sowpub.com/cgi-bin/forum/webbbs...fig.pl/read/444 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg tror vi på en måte ser opp til Amerikanerne. Hvorfor vet jeg ikke. (skjønner ikke i det hele tatt) Vi adopterer mote, musikk, film, ja alt mulig fra dette landet. Selv mener jeg det er feil retning å gå. Men nå er også Amerika veldig variert da, så det kan ikke sies at vi tar etter HELE Amerika. Den mest kommerse delen av landet kan nok sies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå