Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som får for lav fart fra Tiscali?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er rett sted å poste, men i såfall får bare en moderator flytte den.

Det jeg lurer på er om det er mange på forumet som har Tiscali som sin ISP, og opplever for lav hastighet (20-50% av riktig hastighet)?

Jeg lurer primært på, om dette er et problem hos meg, eller tiscali har problemer for tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merker det går seinere her enn vanlig og, blir disconnecta oftere. Du kan ta jo og sende mail teiltiscali. Får du svar om ca 14dager...

Hehe, vet :p får se hvordan det utvikler seg. Tørr jeg spørre hvilken linje du har?

Jada, har tiscali plus 1024/256 kbps. Gleder meg bare til bindingstiden går ut :)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg sitter på bredbånd fra tiscali, og jeg kan ikke si at jeg har merket noe reduksjon i hastigheten. Men jeg har merket meg at i den senere tid at det kan ta tid fra jeg trykker på en lenke og til siden lastes inn, men nedlastingen går som forventet. :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg sitter på bredbånd fra tiscali, og jeg kan ikke si at jeg har merket noe reduksjon i hastigheten. Men jeg har merket meg at i den senere tid at det kan ta tid fra jeg trykker på en lenke og til siden lastes inn, men nedlastingen går som forventet. :hmm:

Offtopic:

Dette kan være et softwareproblem, prøv å kjøre spywarescan.

Lenke til kommentar

Har selv tiscali, får den hastigheten jeg skal ha, og det er dønn stabilt, har en oppetid på ca 4mnd nå, som er den tiden jeg har bodd her.

Routingen dems kunne sikkert vært bedre, menne sånne dedikerte gamere som glager på lagg og slikt burde først og fremst ha mer enn 128 i upload, min mening. men tiscali er som sagt ikke noe for gamere.

Lenke til kommentar
Har selv tiscali, får den hastigheten jeg skal ha, og det er dønn stabilt, har en oppetid på ca 4mnd nå, som er den tiden jeg har bodd her.

Routingen dems kunne sikkert vært bedre, menne sånne dedikerte gamere som glager på lagg og slikt burde først og fremst ha mer enn 128 i upload, min mening. men tiscali er som sagt ikke noe for gamere.

Det er sant. 128kbit/s up er for tregt. Får se om det blir 3000/600 senere :)

Lenke til kommentar

Tiscali er en gjeng løgnere!!

Her i Bodø her jeg etter å ha vært plaget siden nyttår med linja mi som er 1024 pratet, sendt mail, sent tptester til Tiscali fått vite at stort sett alle jeg prater med har dårlig linje. MEN Tiscali sier at de har ikke hørt noe om at noen her oppe har dårlig linje, de vil heller ikke si hva som er galt men min linje/ eller "om" der er noe galt, de skulle i en måned gitt tilbake melding enten på telefon eller mail. Det er ingen spyware eller noe virus på mine maskiner, så det er ikke det som er problemet. Heldigvis har man noe som heter kjøpslov i Norge og avtaleloven, så er ikke linjen i orden ut uka så kan Tiscali glemme meg som kunde(bindings tid har ikke noe å si når de ikke leverer varen) og jeg oppfordrer alle jeg prater med å avslutte sitt kundeforhold med Tiscali.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...