Darkshade Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg kommer ikke inn på hverken www.komplett.no eller www.norek.no på linux, Alt går fint med windows. Har de blokkert for linux brukere eller er det noen innstillinger hos meg som må endres? Ubuntu Hoary Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Seff ikkje sperra for andre ting enn Windows. Berre dei to? Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 alt andert virker ikke de to Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvilken feil får du når du prøver å gå inn på siden? Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Bruker firefox Kommer inn på Norek / Komplett på windows med firefox. Jeg får timeout Alle andre sider jeg har vært på funker fint untatt de designet for IE da Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan du pinge maskinene? Kan du wget'e sidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå