shaho Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, en venn av meg har en Fujitsu Siemens Lifebook.. Han har rotet til den, og jeg lovet å hjelpe han. Eneste problem er et jeg ikke finner noe valg i Biosen for å boote fra cd-rom. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Det floppy og harddisk, men den har ikke floppy innebygd.Har prøvd med begge valgene, men ingen av dem booter fra cd-rommet Lenke til kommentar
shaho Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Finner ingen ting under biosen KUn at jeg kan ha på ekstern floppy via usb, men jeg bruker jo usb cd-rom. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Razorhead Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du prøvd tastene F2, DEL eller F12 under oppstart, da bruker en oppstartskjerm å komme. Husk å trykk før windows starter med innlesing. Siste alternativ er F8, da får du valg om det meste.' Husk --> ingen bios endringer, bare start og trykk! Håpe det hjelper Lenke til kommentar
shaho Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Endelig noen som svarte, men dessverre. Når pc-en starter ser mann sånn FS bilde, og der er det noen alternativ som å gå inn i biosen (F2), boote meny, som ikke funker ( F8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå