scoot Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Dette skjedde helt pluttselig, vet ikke om det kan ha noe med at jeg gikk fra CATALYST drivere til OMEGA, men nå vil ikke webcam`et funke på MSN, blir bare svart.. Men det funker i movie maker osv.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du kan ikke la andre programmer kjøre web-camen hvis du skal bruke den i MSN. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Du kan ikke la andre programmer kjøre web-camen hvis du skal bruke den i MSN. Vet jo det, slår av alt annet, men det blir fortsatt bare en svart rute når jeg setter på i MSN.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg har bare hørt dårlig nytt om omega drivere.... gå tilbake til det du hadde du Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 jeg har bare hørt dårlig nytt om omega drivere.... gå tilbake til det du hadde du Istad byttet jeg tilbake til ATI, avinstallerte MSN og installerte webcam software som fulgte med ( har ikke hatt det inne, siden jeg ikke har trengt det ), installerte msn igjen, tok "audio/video confugiration" og vips, cam`et var tilbake Takk uansett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå